dinsdag 27 augustus 2019

Vakantiewerk zit erop ...

 Dear international readers, this blog post is in Dutch. Please use the translate button on the right.


 De afgelopen weken heb ik vakantiewerk gedaan in een verpleeghuis, op een gesloten afdeling waar dementerende ouderen verblijven. Het was hard werken, vooral om dat ik nog niet zo ervaren ben, maar het was wel erg leerzaam. 
Er zijn in dit verpleeghuis vier afdelingen die allen de naam van een fruitsoort hebben. Ik werkte op afdeling 'Appelhof'. Hoe handig is dan die nieuwe leuke stempelset Harvest Hellos bij bijpassende appelpons uit de herfst/wintercatalogus (komt uit op 4 september).

©Stampin' Up! - Check you out
Als waardering voor het personeel heb ik een kaart gemaakt met die leuke Harvest Hellos bundel. De worm komt uit de stempelset Check you Out. Ik heb in de appel met de Paper Snips een sneetje gemaakt en daar de uitgeknipte worm ingeschoven. Wat kleur betreft heb ik voornamelijk Seaside Spray gebruikt, zowel het cardstock en de In Colors 2019-2021 en het prachtige Seaside Spray Scalloped Linen Ribbon. De blaadjes en het steeltje zijn gemaakt met restjes cardstock.

Wil je niet wachten tot 4 september maar deze leuke producten al veel eerder in huis hebben, maak dan gebruik van de Extra, Extra-aanbieding die nog loopt tot 31 augustus. Je schaft dan het starterspakket aan voor €129,00 en je mag dan producten uitzoeken voor €207,00. Daarnaast krijg je nog een waardecoupon t.w.v. €12,00 die je de maand erop kunt besteden. Je komt dan in mijn team en zit nergens aan vast, je mag je producten gewoon gebruiken voor je eigen hobby. Voor meer info klik a.u.b. hier. Vanaf 1 september is het Starterspakket ook €129,00 en mag je voor €175,00 aan producten uitkiezen.

Heb je nog vragen of wil je nu meteen van deze aanbieding gebruik maken mail me dan a.u.b. op info@cronelia.nl. 

Bestel (exclusief verzendkosten) je in mijn webshop voor minimaal €30,00 of minimaal €60,00 vergeet dan niet de Hostesscode van augustus in te vullen: VFM2VGZD. Je ontvangt dan een gratis cadeautje van mij.

Voor alle workshopdata klik a.u.b. hier


Fijne dag,



Corine 🍏
StampinCronelia

 
Productlijst
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Big Shot
Big Shot
[113439]
€ 120,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50

Geen opmerkingen: