vrijdag 14 februari 2020

Just Add Ink Challenge

Just Add Ink Challenge #492
 
Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.

 

Hallo,

Vandaag doe ik weer een keer mee met de Just Add Ink Challenge. Dit keer is de opdracht een sketch na te maken. Het is best een uitgebreide kaart geworden, waar ik heel wat producten voor heb gebruikt. Nu gebruik ik deze producten vaak in mijn kaarten en ik heb hier dus veel plezier van.
De kaartbasis in Whisper White Thick is 14,5 x 21 cm en is gescoord op 10,5 cm. Daarop komt een ovale mat Whisper White A4 cardstock, gestanst met de Layering Ovals Framelits Dies. Deze mat heb ik geëmbost met de embossingfolder Subtle.


De mat die eroverheen geplakt wordt is van Sahara Sand cardstock. Vervolgens heb ik deze mat geëmbost met de Scripty embossingfolder. De ovale 'mat' in Seaside Spray is gestanst en geëmbost met de Heirloom Frames Dies. Die set bestaat uit zowel stansen als embossingfolders. De stengels van de tulpen en de kleine tulp links op de kaart heb ik uitgeknipt. Ik heb de tulpen licht en donker gestempeld: je beïnkt je stempel, stempelt dan en dan nog eens zonder extra te beïnken. 

  
Het stukje Whisper White Baker's Twine is vastgeklemd met een mini library clip. Wanneer je nu bij mij in februari de Tijdloze Tulpen-bundel (dus stempelset met bijbehorende pons) bestelt, ontvang je van mij een gratis materialenset om drie kaarten te maken met deze SUperleuke en veelzijdige stempelbundel.
Hieronder vind je een lijst van gebruikte producten. Heb je nog vragen en/of wil je wat bij mij bestellen dan hoor ik het graag! Mijn mailadres is info@cronelia.nl.

Fijne dag! 🌷


Corine
StampinCronelia

www.facebook.com/stampincronelia
 www.instagram.com/corinecc24


Gebruikte producten:
Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Simply Shammy
[147042]
€ 9,75

2 opmerkingen:

Patrice zei

Absolutely beautiful, Corine. I love your colour choices, making this a pretty feminine card. Thanks for sharing with us at Just Add Ink this week. x

Chantell Randall zei

When I saw your card I thought, perhaps you were also inspired by Delft pottery? I love these pretty tulips and pretty frame. Chantell Just Add Ink