donderdag 1 augustus 2019

De Hostesscode voor augustus




Hallo, het is 1 augustus en dus weer een nieuwe maand. Vanaf deze maand kun je bij je bestelling die je bij StampinCronelia plaatst een cadeautje verdienen middels de hostesscode. Het is een dank je wel voor je bestelling bij StampinCronelia.

Deze maand is de hostesscode: VFM2VGZD en deze code is geldig t/m 31 augustus.  In de maand erop bestel ik je cadeau en stuur ik deze naar je toe. Bij mij thuis ophalen mag uiteraard ook.

De code geldt alleen wanneer je bij mij online bestelt.  Vergeet niet om de code in te vullen bij je bestelling.
 
©Stampin' Up!
©Stampin' Up!


Dit zijn de cadeautjes voor augustus:

* Bij bestelling van minimaal €30,- krijg je een vel handige Dimensionals.
* Bij een bestelling van minimaal €60,- krijg je een doosje Mini Glue Dots.
Bij een bestelling van minimaal €100,- t/m 199,99 ontvang je de mooie Tin Tile 3D embossingfolder.

©Stampin' Up! -  Tin Tile 3D Embossingfolder

 LET OP: 

Bij een bestelling vanaf €200,-  ontvang je zelf Stampin Rewards bij je bestelling, gebruik dan de hostesscode niet.

De verzendkosten bedragen in de webshop €5,95 en je spullen worden door UPS thuisbezorgd. In de webshop kun je betalen met een creditcard of een prepaid creditcard. Een prepaid creditcard kun je kopen bij winkels als Primera en dergelijke.

Heb je nog vragen over of wil je bestellen? Mail me a.u.b. op info@cronelia.nl, ik help je graag.



Fijne dag!


Corine 🌷

Geen opmerkingen: