maandag 26 augustus 2019

TGIF #tgifc226 technique challenge .... spetterdespetter ...

 Dear international readers, this blog post is in Dutch. Please use the translate button on the right.
 

Het TGIF-team heeft een leuke uitdaging deze week: splatter. Oftewel spetters gebruiken. Op zich gebruik ik nooit zo vaak waterverf of een spettertechniek, maar nu moest ik dat dus wel doen.
De basis is een stuk van 21 x 14,5 cm Whisper White Thick, gescoord op 10,5 cm met daarop een mat van 10 x 14 cm watercolour papier. Deze heb ik eerst natgepoten met de Stampin' Spritzer en vervolgens heb ik een clearblock op het Seaside Spray inkpad gedrukt. Met de aqua painter heb ik hierop een druppel water laten vallen en de inkt op het kwastje gedaan. Vervolgens tikte ik tegen de aqua painter en liet ik zo spetters op het papier vallen.



Voor deze kaart heb ik de stempelset Very Versailles en Floral Essence gebruikt. De laatste is een onderdeel van een voordelige bundel. De tekst heb ik met Seaside Spray gestempeld. Als laatste heb ik nog wat Basic Sequins toegevoegd.




Fijne dag,




Corine
🌺

StampinCronelia

#TGIFC226


 
Productlijst
Leaf Punch
[144667]
€ 19,50
Aqua Painters
[103954]
€ 21,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Big Shot
Big Shot
[113439]
€ 120,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50

1 opmerking:

Tami Hewlett zei

Your card is so elegant and beautiful! I love the soft, vintage colors, and the pretty Stitched Nested Die cut with the script. Just gorgeous! Thanks for joining TGIF Challenges this week.