maandag 1 juli 2019

Kylie's International Blog Highlights July

Dear international readers, please use the translate button on the right


De helft van het jaar zit er alweer op, de langste dag is al geweest. Stiekem houd ik meer van het najaar dan van de zomer, maar ook de zomer vind ik heerlijk. Dus voor deze bloghop blijf ik wel in zomerse sferen: koeien in een weiland. 


Nu vind ik sowieso dat dieren buiten horen en niet het hele jaar in een stal. Maar dat is weer een heel andere discussie. Voor mijn kaart heb ik de SUperleuke stempelset "Over the Moon" gebruikt. Ik vind koeien prachtige beesten en deze koeien zijn wel heel erg leuk. Plus, de teksten passen goed bij het thema 'encouragement' (bemoediging). Wederom ga ik weer een poging wagen om in de top tien te komen. De 'top tieners' mogen nl. als beloning nóg een keer meedoen met een bloghop. En dat wil ik heel graag. 😀 Dus vind je mijn kaart leuk, stem dan alsjeblieft op mijn kaart. Het enige wat je dan hoeft te doen is op deze link te klikken en dan op het hartje bij mijn kaart te klikken.

 Ik heb de mat gekleurd met een aquapainter. Met een clear block druk je zacht op een inkpad en dan knijp je in je aquapainter twee druppels water erop. Dan ga je 'verven'. De koe en de melkbussen zijn ingekleurd met Stampin' Blends. Het muisje komt uit de stempelset Nine Lives. De melkbussen komen uit de stempelset Country Home.

Projectdetails
Whisper White Thick 21 x 21 cm, rillen op 10,5 cm.
Whisper White A4 cardstock 10 x 21,5 cm.
Inkpads Balmy Blue en Pear Pizzaz.
Wil je bij mij Stampin' Up! producten bestellen, stuur me dan a.u.b. een mailtje en ik verzorg je bestelling graag: stampincronelia@cronelia.nl, of bel: 06-11408869.

Fijne dag!



Corine 🌷


3 opmerkingen:

Hillie zei

Super leuke kaart!!

Kylie Bertucci zei

Super adorable Corine! Love it! Thanks for being part of my international highlights this month! All the best with the voting.

Tricia Butts zei

Simply adorable card. I love these cows so much. :)