woensdag 28 augustus 2019

Nog vier dagen ....

 Dear international readers, this blog post is in Dutch. Please use the translate button on the right.

Een watervalkaart met de stempelset #Elfie. ©Stampin' Up!.

Hallo!

Mijn zes weken parttime vakantiewerk zitten erop. Het afgelopen jaar liep ik stage in een verpleeghuis en deze zomer werkte ik in een ander verpleeghuis, ook op een afdeling waar dementerende ouderen wonen. Heel hard werken (oh, die hitte ...!!) en ik heb er ook heel veel bijgeleerd. In september start mijn volgende stage, in een ziekenhuis.
Ná het werk vermaakte ik me met mijn andere werk: Stampin' Up!. Eigenlijk voelt het niet als werk, want het is ook mijn hobby. Ik werk met mooie stempels en prachtig papier en maak kaarten, cadeauverpakkingen en nog veel meer, ook in opdracht. Ik heb vorig jaar het Starterspakket aangeschaft omdat ik toen een gratis set van tien Stampin' inkpads kreeg. Dat hielp mij over de streep. Het was mijn bedoeling om dan vervolgens mijn demoschap te laten verlopen, maar dat heb ik dus niet gedaan. Ik vond het veel te leuk! En die 20% korting bij elke bestelling vond ik ook erg prettig. 😄  
Inmiddels is de nieuwe najaarscatalogus uit en deze staat ook dit jaar weer vol mooie stempelsets. De watervalkaart hierboven heb ik gemaakt met de leuke stempelset Elfie en het prachtige 'Night Before Christmas' Designer Series Paper. Vanaf 4 september mag ik de binnenkant van de catalogus laten zien. Wil je de catalogus nu al ontvangen? Mail me dan a.u.b. en ik stuur hem naar je op: catalogus@cronelia.nl.

Enkele van de nieuwste stempelsets en handige bundels uit de nieuwe najaarscatalogus van Stampin' Up!. Wil je deze catalogus ook ontvangen, mail me dan!

Ik heb er al meerdere malen over geschreven, die geweldige Extra, Extra-actie van Stampin' Up!. Normaal gesproken betaal je voor het **Starterspakket €129,- en mag je voor €175,- aan producten uitkiezen. Je kunt op elk moment het Starterspakket bestellen. Maar tot 31 augustus is het wel een stuk voordeliger want het bedrag om producten te kiezen is nu maar liefst €207,-. Dat is €78,- aan gratis producten. Én je krijgt ook nog een waardecoupon ter waarde van €12,- die je in de volgende maand mag besteden. 

 **Waar bestaat dat Stampin' Up! Starterspakket uit? Nou, dat is altijd verschillend. Jij kiest namelijk zelf wat je wilt. Of het nu een mix is van stempels, papier, inkt en tools, of alleen maar stempels, of wat wat dan ook, jij bepaalt. 


Alle Extra, Extra-actiedetails op een rijtje:
* Het Starterspakket bestaat uit Stampin' Up!-producten die jij zelf uitkiest, uit de huidige twee catalogi.
* Het Starterspakket kost €129,- en je kiest voor €207,- aan Stampin' Up!-producten uit (actie t/m 31-8-2019).
* Je bent dan ingeschreven als Stampin' Up! demonstratrice en je krijgt 20% korting op elke bestelling.
* Bestellen is niet verplicht.
* Er zijn überhaupt geen verplichtingen.
* Je zit nergens aan vast.
* Je mag ruim een maand eerder dan klanten bestellen uit de nieuwste catalogus.
* Je komt in mijn team: Team StampinCronelia.

* Jij bepaalt wat je met je Stampin' Up! demoschap doet. Wil je workshops geven en klanten hebben? Prima. Wil je de producten alleen voor je eigen creatieve hobby gebruiken? Ook prima.
* Het Starterspakket wordt gratis bij je thuisbezorgd.
* Het Starterspakket betaal je met een credtitcard of prepaid creditcard (te koop bij een boekhandel e.d.)

* Na twee kwartalen verloopt je Stampin' Up!-demonstratriceschap automatisch. Je wordt niet gebeld, krijgt geen e-mail.
* Wil je wel ingeschreven staan als Stampin' Up! demo, dan dien je je demoschap na het tweede kwartaal te verlengen.

* Laat je je demoschap verlopen, dan houd je je mooie spullen voor je eigen hobby.
* Wil je later toch weer het Stampin' Up!-demoschap aangaan, leuk, ik verwelkom je graag terug in mijn team!

Meer weten? Je mag me altijd mailen wanneer je nog vragen hebt, of we maken een (telefonische) afspraak: info@cronelia.nl.

Zin om een workshop bij StampinCronelia te komen doen? Kijk dan hier voor de data.

Fijne dag,


Corine 🌻
Team StampinCronelia 





Geen opmerkingen: