donderdag 8 augustus 2019

Mini-envelop-labels

Dear international readers, this blog post is in Dutch. Please use the translate button on the right.

TE KOOP: Kerkstraat 24 te Wamel. Zie Funda voor meer details.
 Ons mooie woonboerderijtje staat te koop. We hebben heel veel nieuwe plannen en dus wordt het tijd om te verhuizen. Uiteraard hopen we op een snelle verkoop en dat de eerste die komt kijken gelijk een leuk bod doet. 😁 De mensen die ons huis komen bezichtigen krijgen in ieder geval een kleinigheid mee: een potje zelfgemaakte pruimenjam van jam uit onze (nu nog) eigen tuin. Nu hoort er aan zo'n potje een leuk label, vind ik. Ik ben aan de slag gegaan met het Envelope Punch Board van Stampin' Up!. Helaas staat dit board niet meer in de catalogus, maar ik weet dat veel creatievelingen het in huis hebben.


Op het punch board staan diverse maten vermeld alleen net niet de maat die ik nodig had. In mijn envelopje heb ik namelijk een visitekaartje van StampinCronelia gestopt. Ik ben dus eerst envelopjes gaan maken met kladpapier. Na wat geëxperimenteer had ik de juiste maat gevonden.
Voor mijn visitekaartje heb ik gebruik gemaakt van het prachtige In Color 2019-2021 DSP en dit gesneden op 12,3 x 12,3 centimeter, en de eerste punch en lijn gescoord op 5 cm.


  Het visitekaartje (55 x 85 mm) past er nu precies in. Op het envelopje kwam een label dat ik heb gemaakt met de Pretty Label Punch en de stempelset Label me Pretty. Ik heb gestempeld met vier van de vijf In Color 2019-2021 Stampin' Pads. Helaas is nu Purple Posy nog niet beschikbaar, maar dat zal niet lang meer duren. 


De lavendel onder het label komt ook uit eigen tuin. Het ruikt heerlijk! Ik heb de takjes opgeplakt met een stukje plakband.


 Hieronder zie je de productlijst met gebruikte producten. Mocht je deze of andere Stampin' Up!-producten bij me willen bestellen, klik dan op het product en je komt in mijn webwinkel terecht (betaling alleen via creditcard of prepaid credit card). Ik verzorg graag je bestelling. Vergeet niet om de hostesscode in te vullen voor een gratis cadeautje (alleen geldig in de webwinkel)! Klik a.u.b. hier voor alle details.
Voor andere manieren van bestellen kun je me mailen.

Fijne dag,


Corine 🌼


PS: Voor vragen mag je me altijd mailen op info@cronelia.nl.


Productlijst
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Retired: - Envelope Punch Board - Gaatjestang - . Het touw om de potjes had ik nog liggen en is niet van SU.



Geen opmerkingen: