donderdag 8 augustus 2019

Global Design Project challenge #201

Dear international readers, this blog post is in Dutch. Please use the translate button on the right.


De kleuren voor Global Design Project challenge #201 vind ik erg mooi samen. Warme kleuren waar ik wel wat mee kan. Ze doen me aan herfstkleuren denken. Eergisteren kwam mijn bestelling, de pre-order, van Stampin' Up!'s nieuwe najaarscatalogus binnen. Als Stampin' Up!-demonstratrice mag je een maand eerder dan klanten uit de nieuwe catalogus bestellen, en dat heb ik dus gedaan. Wil jij dat ook lees dan vooral verder!
De mooie Winter knit 3D embossingfolder uit deze catalogus gebruikte ik voor mijn #201 kaart.  Naast kaarten maken haak en brei ik graag en ik ben dol op truien met een Noors patroon. Dus deze embossingfolder lijkt voor mij gemaakt. 😃


Nog niet alle producten die ik heb gebruikt zijn nu verkrijgbaar voor klanten, maar wel voor Stampin' Up! demo's, zoals de Knusse Kerst stempelset (English: Itty Bitty Christmas) en de Tjokvol Kerst (English: Cup of Christmas).


Ik heb mijn kaart eenvoudig gehouden zodat de geëmboste mat goed te zien is. De leuke tekst 'Oh, wat lekker' komt uit de geweldige stempelset Knusse Kerst. Deze set bevat allerlei bruikbare teksten, niet alleen voor kerst maar ook voor onder andere Sinterklaas, verjaardagen, Chanoeka en het Suikerfeest.



Fijne dag,



Corine 🌻



Product List
Paper Snips
[103579]
€ 12,00



Ik noemde het hier boven al, als Stampin' Up! demo mag je eerder bestellen dan een klant. Wil jij dit ook? Lees dan hieronder snel verder:

* Het Starterspakket van Stampin' Up! is een GEWELDIG aanbod! Je mag voor €175,00 aan mooie producten uitkiezen uit de huidige catalogi en je betaalt slechts €129,00. Klik hier voor alle info.

* STARTERSPAKKET EXTRA, EXTRA-ACTIE: 
Tot en met 31 augustus 2019 mag je voor het Starterspakket maar liefst €207,00 aan producten uitkiezen uit de huidige catalogi en betaal je slechts €129,00. Daarnaast krijg je een waardecoupon t.w.v. €12,00. Deze kun je de maand erop besteden bij een bestelling.


Zo kun je bestellen bij StampinCronelia:

* Wil je online bestellen in mijn webwinkel klik dan op één van de producten uit de product list hieronder.
* De Hostesscode voor een gratis cadeautje deze maand is: VFM2VGZD. Klik a.u.b. hier voor alle informatie. 
* Je kunt altijd een bestelling bij me plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling. Klik hier voor alle informatie.

* Op zaterdag 10 augustus plaats ik weer een verzamelbestelling, dat is een bestelling voor meerdere klanten tegelijk. Zo besparen we op de verzendkosten. Klik hier voor alle bestelinformatie.
* Ik ontvang je bestelling graag uiterlijk vóór 16:00 uur.  

* Wil je een stempelset en framelits dies of een punch (= stansen / pons) kopen? Koop dan een bundel (indien beschikbaar), dat is 10% voordeliger!



* De nieuwste catalogus ontvangen? Stuur mij a.u.b. een mail: stampincronelia@cronelia.nl. De verzendkosten bedragen €3,90. Bij een bestelling van minimaal €25,00 ontvang je deze weer terug.
Ik verzorg graag je bestelling en/of verwelkom je graag in mijn team! Nog vragen? Mail me a.u.b. op info@cronelia.nl.


Je kunt me ook volgen op:

Facebook
en 

Geen opmerkingen: