dinsdag 13 augustus 2019

Global Design Project challenge #GDP202 - een sketch

 Dear international readers, this blog post is in Dutch. Please use the translate button on the right.


Voor de Global Design Project Challenge #GDP202 heb ik dit keer mijn favoriete kleuren gebruikt: Seaside Spray, Whisper White en Sahara Sand. Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van het prachtige DSP Woven Heirlooms. De opdracht dit keer was het namaken van een sketch. En uiteraard mag je er je eigen draai aan geven. Daarom heb ik de mat geëmbost, met die mooie Scripty 3D-folder. De stempels komen uit de set Very Versailles. De tak heb ik eerst een keer afgestempeld op kladpapier zodat hij lichter werd en de tekst heb ik er gewoon overheen gestempeld.


Alle gebruikte materialen kun je bij mij bestellen. Klik dan op de producten hieronder vermeld. Ik verzorg graag je bestelling. Heb je nog vragen, mail me dan a.u.b. op info@cronelia.nl

De na te maken sketch.

Fijne dag,


Corine 🌸
StampinCronelia




Productlijst
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

Geen opmerkingen: