donderdag 27 juni 2019

Een nieuwe opdracht en nieuwe acties!

 

Het is altijd leuk om een opdracht voor een kaart te krijgen. Dit keer kreeg ik de opdracht van een vriendin om een kaart te maken voor een stel dat vijftig jaar getrouwd is. Het moest een rustige kaart worden. Ik maakte twee kaarten en liet mijn vriendin kiezen. Ze wilde ze allebei. Voor deze kaarten heb ik onder meer het mooie Magnolia Lane DSP en de stempelset Floral Essence gebruikt.

Nu had ik eerder voor deze vriendin een opvouwbare kaart gemaakt, voor haar verjaardag, en daar was ze gelukkig heel blij mee. Haar verjaardagsvisite vond die kaart ook mooi, en nu heb ik de opdracht om nog een dergelijke kaart te maken. Zo kan het lopen. 😊


Het is deze kaart geworden. De kaart is een combinatie van retired DSP en nieuw DSP, zoals de InColor 2019-2021. Verder heb ik gebruik gemaakt van retired items zoals de Stitched Seasons framelits dies, het Night of Navy ribbon en de kleine bloemenponsjes.


Opgevouwen meet de kaart 15 x 15 cm. Met het Envelope Punch Board heb ik twee envelopjes gemaakt voor wat persoonlijke briefjes. De houten vlinders en bloemen waren gratis tijdens de Sale-a-Bration-actie begin dit jaar. Ook in juli en augustus komen er SUperacties aan waar je flink van kunt profiteren. Je leest er hieronder alles over:


NIEUWE STAMPIN' UP! ACTIES

©Stampin' Up! Bonusdagen

BONUSDAGEN
Van 1 t/m 31 juli zijn de Stampin' Up! Bonusdagen terug! Bij besteding van elke €60,- krijg je een coupon van €6,-. Deze kun je in augustus inwisselen bij je bestelling, tot uiterlijk eind oktober. 

©Stampin' Up!

EXTRA, EXTRA
Daarnaast is er nóg een geweldige actie. Heb je er al eens over gedacht om Stampin' Up! demo te worden, puur voor de korting? Zo beginnen de meeste demo's immers, ik ook!
Het is het nu namelijk wel heel voordelig om dat te doen. Het enige wat je hoeft te doen is het Startterspakket aan te schaffen. Normaliter is dat Starterspakket al SUpervoordelig met zijn €129,- en dan mag je producten uitkiezen ter waarde van €175,-. Dat is €46,- gratis producten.
Maar .... nu krijg je er nog eens gratis €32,- erbij, dus je mag voor slechts €129,- producten uitkiezen ter waarde van €207,-! Dat is €78,- aan gratis producten!

En als je denkt dat dit alles is, nee, je krijgt ook nog een gratis coupon t.w.v. €12,- die je later bij een eventuele volgende bestelling de maand erop kunt inwisselen. Bestellen is niet verplicht, je kunt het ook bij het Starterspakket laten en gewoon genieten van je mooie producten. Je inschrijving verloopt dan vanzelf. Ik wil graag mijn team uitbreiden en verwelkom je graag in mijn TeamCronelia.

ALLES OP EEN RIJTJE
* Bonusdagen van 1 t/m 31 juli 2019. Coupon(s) inwisselen van 1 t/m 31 augustus 2019.
* Starterspakketaanbieding EXTRA €129,- met producten t.w.v. €207 is van 1 juli t/m 31 augustus 2019.
* De EXTRA-coupon van €12,- is geldig t/m eind oktober 2019.
* Als Stampin' Up! demo krijg je op elke bestelling 20% korting. Bestellen is niet verplicht.
* Je bepaalt zelf hoe je demoschap eruit ziet, puur voor eigen gebruik en je eigen hobby, prima! Wil je er wat mee verdienen, dan begeleid ik je graag. Er zijn geen verplichtingen, er zijn geen addertjes onder het gras.
* Je mag een maand eerder dan klanten bestellen uit de nieuwe catalogi.
* Je mag naar speciale Stampin' Up! events.
* En nog veel meer ...

Wil je meer weten over Stampin' Up!, de diverse acties of wil je een Stampin' Up! catalogus? Mail me dan a.u.b. op stampincronelia@cronelia.nl of bel 06-11408869. Je mag ook altijd een afspraak maken om langs te komen voor alle uitleg.

Fijne dag!


Corine 🌷



Geen opmerkingen: