donderdag 6 juni 2019

Nog een jarige ... plus nieuwe data workshops

Een vriendin van mij werd vijftig dus dat verdient een kaartje. Wederom heb ik een opvouwkaart gemaakt. Ik weet eigenlijk niet of dat de juiste term is voor deze kaart, mocht je de juiste naam weten dan hoor ik het graag! 😊


Ik heb dit exemplaar groter gemaakt dan de vorige kaart en ik heb onder meer gebruik gemaakt van retired DSP. Zelf vind ik dat papier erg mooi en waarom zou je geen retired DSP gebruiken? Ik heb een vel van 30,5 x 30,5 cm gesneden op 30 x 30 cm.


De binnenkant heb ik onder meer beplakt met het nieuwe In Color 2019-2021 DSP en de enveloppen zijn gemaakt met Needle and Thread DSP (r). Het kaartje 'gefeliciteerd' is bestempeld met de nieuwe stempelset "Pluk de Dag". 


Een cadeautje kon niet ontbreken en dat zit in de andere envelop. De bloemetjes zijn gemaakt met de Bitty Blooms ponsjes (r). Daarop zijn enamels geplakt, ooit gekocht in het clearance rack.

Voor het label heb ik de Stitched Seasons Framelits Dies (r) gebruikt, deze zijn nog steeds met fikse korting te verkrijgen in het clearance rack. Ik gebruik deze vrij vaak, is me opgevallen.

©Stampin' Up!. - nr. 151121 - Pluk de Dag Bundle -  €42,75
 Van de nieuwe set "Pluk de Dag" is een voordelige bundel verkrijgbaar, de stempelset inclusief de bijbehorende pons is dan 10% voordeliger dan wanneer je deze producten los zou kopen. Ook is er nu een medium margrietpons te verkrijgen.


Product Based Workshop
Op vrijdagochtend 21 juni van 09:30 tot 11:30/12:00 uur geef ik een product based workshop met deze leuke "Pluk de Dag"-set. We maken diverse projecten met deze set. Hoe werkt een product based workshop?

 Je schaft via mij deze bundel aan voor €42,75 en de workshop à €15,- is dan gratis. Wil je wel de workshop volgen maar niet de bundel aanschaffen? Ook dat kan, dan is de workshop €15,-. De workshop is inclusief materialen.
Wil je deze bundel dan graag aanmelden en betalen vóór 13 juni, omdat ik de bundels op tijd moet bestellen. Mocht je verhinderd zijn op 21 juni en de bundel wel hebben besteld, dan wordt deze tegen verzendkosten thuisgestuurd (ophalen kan ook).
Wil je deze en/of andere producten bestellen dan verzorg ik graag je bestelling. Je kunt me bereiken op stampincronelia@cronelia.nl. Ook voor andere vragen of een catalogus kun je me mailen.

Ook op donderdagavond 13 juni is er een workshop, van 19:30 tot 21:30/22:00 uur. Deze kost €15,- en is inclusief alle materialen.
Locatie: Kerkstraat 24 te Wamel.
Betaling bij voorkeur per pin. 

Aanmelden kan via stampincronelia@cronelia.nl. 

Wil je wel een keer een workshop volgen, maar liever op een andere datum, mail me dan a.u.b.


Fijne dag!


Corine 🌷


(r) staat voor retired

©Stampin' Up!.
Wat voorbeelden die met de Pluk de Dag-set te maken zijn. 
LET OP: Ik werk met de Nederlandse versie van de deze set.



Geen opmerkingen: