vrijdag 28 juni 2019

Global Design Project Challenge #gdp195 - Ballonnen ...

Dear international readers, please use the translate button on the right.


Voor de Global Design Project Challenge #GDP195 van deze week moeten we gebruik maken van ballonnen of luchtballonnen. Nu heb ik twee stempels die ik er voor kon gebruiken, de host-stempelset "Hand Deliverd" en "Lift me Up", beiden nu helaas retired. De basis van de kaart is van Whisper White Thick en de mat van Whisper White A4 cardstock.
Ik heb voor deze kaart de ballonnenstempel van "Hand Delivered" gestempeld met Memento Tuxedo Black evenals de stempel van de stempelset "Heartland". De stempelset "Heartland" is een prachtige stempel met een landelijke uitstraling.
©Stampin' Up! - Heartland - €21,-
De ballonnen heb ik uitgeknipt en ingekleurd met Light Stampin' Blends. Ook de afbeelding op de kaart is ingekleurd. Vervolgens heb ik de mat met de embossingfolder Subtle 3D door de Big Shot gehaald.De ballonnen zijn opgeplakt met Dimensionals en de mat is opgeplakt met Tombow Multiglue.


Projectdetails:
Basis 21 x 15 cm, rillen op 10,5 cm.
Mat 14,5 x 10 cm.

Wil je deze mooie stempelset en/of andere Stampin' Up! producten bij me bestellen, stuur me dan a.u.b. een mailtje: stampincronelia@cronelia.nl. Ik verzorg heel graag je bestelling! In de eerste week van juli plaats ik weer een bestelling.

Fijne dag!


Corine 🌷


NIEUWE STAMPIN' UP! ACTIES


©Stampin' Up! Bonusdagen

BONUSDAGEN
Van 1 t/m 31 juli zijn de Stampin' Up! Bonusdagen terug! Bij besteding van elke €60,- krijg je een coupon van €6,-. Deze kun je in augustus inwisselen bij je bestelling, tot uiterlijk eind oktober. 

©Stampin' Up!
EXTRA, EXTRA
Daarnaast is er nóg een geweldige actie. Heb je er al eens over gedacht om Stampin' Up! demo te worden, puur voor de korting? Zo beginnen de meeste demo's immers, ik ook!
Het is het nu namelijk wel heel voordelig om dat te doen. Het enige wat je hoeft te doen is het Startterspakket aan te schaffen. Normaliter is dat Starterspakket al SUpervoordelig met zijn €129,- en dan mag je producten uitkiezen ter waarde van €175,-. Dat is €46,- gratis producten.
Maar .... nu krijg je er nog eens gratis €32,- erbij, dus je mag voor slechts €129,- producten uitkiezen ter waarde van €207,-! Dat is €78,- aan gratis producten!

En als je denkt dat dit alles is, nee, je krijgt ook nog een gratis coupon t.w.v. €12,- die je later bij een eventuele volgende bestelling de maand erop kunt inwisselen. Bestellen is niet verplicht, je kunt het ook bij het Starterspakket laten en gewoon genieten van je mooie producten. Je inschrijving verloopt dan vanzelf. Ik wil graag mijn team uitbreiden en verwelkom je graag in mijn TeamCronelia.

ALLES OP EEN RIJTJE
* Bonusdagen van 1 t/m 31 juli 2019. Coupon(s) inwisselen van 1 t/m 31 augustus 2019.
* Starterspakketaanbieding EXTRA €129,- met producten t.w.v. €207 is van 1 juli t/m 31 augustus 2019.
* De EXTRA-coupon van €12,- is geldig t/m eind oktober 2019.
* Als Stampin' Up! demo krijg je op elke bestelling 20% korting. Bestellen is niet verplicht.
* Je bepaalt zelf hoe je demoschap eruit ziet, puur voor eigen gebruik en je eigen hobby, prima! Wil je er wat mee verdienen, dan begeleid ik je graag. Er zijn geen verplichtingen, er zijn geen addertjes onder het gras.
* Je mag een maand eerder dan klanten bestellen uit de nieuwe catalogi.
* Je mag naar speciale Stampin' Up! events.
* En nog veel meer ...

Wil je meer weten over Stampin' Up!, de diverse acties of wil je een Stampin' Up! catalogus? Mail me dan a.u.b. op stampincronelia@cronelia.nl of bel 06-11408869. Je mag ook altijd een afspraak maken om langs te komen voor alle uitleg. 






1 opmerking:

Janneke zei

Wat een mooie kaart Corinne ;-)
Leuk dat je meedoet bij GDP deze week ..