zaterdag 22 juni 2019

TGIF Challenge - #tgifc217

Dear international readers, please use the translate button on the right.


Nou, dit keer is de TGIF Challenge zeker een challenge, we moeten aan de slag met 'ruffles'! Oftewel ruches. Inmiddels heb ik al wel een voorraadje lint in mijn kast liggen, en van een paar linten zelfs meer dan één, omdat ik het zo mooi vind. Eén van mijn favoriete linten is het Braided Linen Trim, maar ook het Striped Burlap Trim vind ik prachtig! Dit retired lint is nog in de uitverkoop (clearance rack) te verkrijgen van €9,75 voor slechts €3,90 zolang de voorraad strekt. Nu is dit lint van jute iets te stug om te 'ruffelen', maar wat wèl lukt is strijken. En dat heb ik dus gedaan om een ruche te krijgen.
 

Voor mijn kaart heb ik de Nederlandse stempelset Frisse Wind gebruikt. De tulpenstempel heb ik licht gestempeld met Memento Tuxedo Black, vervolgens ingekleurd met Stampin' Blends en daarna uitgeknipt. De witte mat heb ik ingekleurd met de aquapainter (ik drukte een clearblock op inkpad Balmy Blue) en daarop kwam de stempel met de molen.


Projectdetails:
Cherry Cobbler cardstock 21 x 14 cm, scoren op 10,5 cm.
Crumb Cake cardstock 14 x 10 cm.
Whisper White A4 cardstock 13,5 x 9,5 cm.
Classic Label Punch.
Stampin' Blends Light Cherry Cobbler en Light Granny Apple Green.
Baker's Twine Whisper White.

Wil je deze stempelset bestellen dan verzorg ik graag je bestelling. Dit weekend plaats ik een verzamelbestelling (voor meerdere klanten), dus mail a.u.b. z.s.m. je bestelling door naar stampincronelia@cronelia.nl. Ik stuur je dan mijn betaalgegevens.


Fijne dag!


Corine 🌷





1 opmerking:

Tami Hewlett zei

Your coloring is AMAZING!!!