woensdag 1 mei 2019

Aloha Bloghop "Een Vintage Vaarwel"

Dear international readers, please use  the translate button on the right.


Het is alweer de vijfde Aloha Bloghop! Een aantal enthousiaste Stampin' Up! demonstratrices, waaronder ik, willen graag serieus verder komen bij Stampin' Up!. Net zoals zoveel mensen bij elk ander bedrijf willen ook wij verderop komen. Daarnaast is het bij Stampin' Up! elk jaar mogelijk om een zogenaamde incentive trip te verdienen. In 2020 gaat die reis naar Maui op Hawaï, en daar ben ik nog nooit geweest, dus ik waag graag een poging. 😀 Uiteraard is dat heel hard werken, je moet er echt wel wat voor doen.

 Deze maand is "Een Vintage Vaarwel" het thema. Dit thema is gekozen omdat 4 juni de nieuwe Stampin' Up!-catalogus uitkomt voor klanten (als demo krijg je hem véél eerder, yay!) en er veel stempelsets en andere producten uit het assortiment gaan.
Wij noemen dat 'retired', met pensioen, dus. Je kunt deze producten nog zolang de voorraad strekt tot 3 juni aanschaffen en daarna helaas niet meer. Dus wil je nog bepaalde stempels en/of andere producten uit de jaarcatalogus 2018/2019 bestellen, haast je dan! Ik verzorg graag je bestelling.
LET OP: Een aantal stempelsets zal terugkomen als zogenaamde clingstempel. Deze stempels hechten nog beter aan het clear block. En ook worden de thinlits dies aangepast, ook deze zullen soms terugkomen in de nieuwe stijl.

Foto: ©Stampin' Up! Annual catalogue 2019-2020
Geloof me, de nieuwe catalogus is waanzinnig. Hij werd tijdens OnStage ook met zeer veel enthousiasme onthaald. De cover hierboven (meer mag ik nog niet laten zien) geeft al een indruk van de prachtige producten die er instaan.
Maar ... genoeg gekletst, hier komt mijn eerste project. Nu is vintage is helemaal mijn stijl dus ik was erg blij met dit thema. (de r tussen haakjes betekent dat het product retired)


Ik heb deze kaart gemaakt met cardstock Fresh Fig (r), Smokey Slate en Whisper White. Het lint is ook Fresh Fig (r) en de stempelset met dies is de Dear Doily (r) set. Ik heb gestempeld met inkpad Smokey Slate en voor een vintage effect heb ik eerst een keer gestempeld op kladpapier en pas daarna op de Whisper White. Zo krijg je een lichtere stempelafdruk.


De stempel met de lavendelbloem heb ik ingekleurd met Stampin' Write Markers in de kleuren Highland Heather en Pear Pizzaz. Met deze stiften op waterbasis kun je dus óp de stempels kleuren. Voor deze kaart heb ik vier bloemen uitgestanst.
 

Mijn tweede project is een cadeautasje of cadeaudoosje geworden met de Gift Bag Punch Board (r). Hiervoor heb ik een vel Whisper White Thick gesneden op 27,9 cm (dit is maat medium op het Board) en bestempeld met de achtergrondstempel Sheet Music (r). Daarna heb ik de flapjes gescoord, en let op: draai wel eerst het vel om, zodat de muzieknoten niet op zijn kop komen te zitten. 😄


Van de bovenkant heb ik een randje geknipt met een kartelschaar. Pas daarna heb ik alles omgevouwen en vastgelijmd. De twee labels zijn gestanst met de set Stitched Seasons Framelits Dies (r), deze staan nu nog met fikse korting in het clearance rack (Stampin' Up!'s uitverkoop) maar wel zolang de voorraad strekt (nr. 149013). Ook de blaadjes komen uit deze set, gestanst met Whisper White en Smokey Slate A4 cardstock.


De band om het doosje is een strook Smokey Slate cardstock van 6 x 28,5 cm en gerild op 2,8 / 8 / 16,1 en 21,4 cm. Hij is bestempeld met de hostess stempelset Very Vintage (r) in de kleur Smokey Slate. Ook hier heb ik eerst een afdruk gemaakt op kladpapier, zodat de stempel lichter afdrukt.


Verder heb ik nog een stuk Striped Burlap Trim (nr. 147889) toegevoegd voor een beetje kleur en met de Classic Label Punch heb ik de tekst, gestempeld met Memento Tuxedo Black op Whisper White cardstock, geponst. Het kleine label is opgeplakt met enkele dimensionals, dit zijn handige  lijmkussentjes. Het grote label is gemaakt met het prachtige papier Neutrals DSP (nr. 146967).


Vind je mijn projecten leuk en wil je ook aan de slag met de producten van Stampin' Up! dan verwelkom ik je graag als workshopgast, als klant of als demo.
Ik laat je graag de mogelijkheden zien.

 KAART & KOFFIEOCHTEND
 In mei zijn de volgende kaart & koffieochtenden gepland*:
donderdagochtend 2 mei van 10:00 tot 11:30 uur.
donderdagochtend 16 mei van 10:00 tot 11:30 uur
vrijdagochtend 31 mei van 10:00 tot 11:30 uur
vrijdagochtend 14 juni van 10:00 tot 11:30 uur

De koffie & kaartochtenden bij StampinCronelia duren anderhalf uur en je maakt dan één kaart of een ander project met de stempels en het papier van Stampin' Up!. Anderhalf uur is dan net lang genoeg om er even uit te zijn, gezellig koffie of thee te drinken en iets leuks te maken. Ook voor beginnende 'stempelaars' is het zo een laagdrempelige en vrijblijvende kennismaking met wat er zoal kan met de producten van Stampin' Up!.
De prijs is slechts €7,50 en is inclusief alle materialen en uiteraard koffie/thee en koek. Indien voorradig krijg je ook meteen de nieuwe catalogus mee (vanaf 3 juni).

©Stampin' Up! - Stitched Seasons Framelits. Van €40,- nu voor €24,-. Zolang de voorraad strekt!

Aanbieding:
Schaf je tijdens deze Kaart & Koffie-ochtend bij StampinCronelia voor minimaal €60,- aan producten aan, dan is de ochtend gratis!

*Aanmelden is verplicht i.v.m. de capaciteit.
* De workshops en de kaart & koffie-ochtenden zijn alleen voor volwassenen. 

Klik voor data creatieve workshops a.u.b. hier.

📧 stampincronelia@cronelia.nl
📞 06-11408869
 Facebook

Ik hoop dat je mijn kaart en cadeaudoosje leuk vindt en hop nu verder naar de andere blogs voor nóg meer Stampin' Up! inspiratie. 😀 En wil je geen nieuwtjes meer missen van Team StampinCronelia, volg dan mijn blog en meld je aan voor mijn nieuwsbrief!

Fijne dag!


Corine
🌷



4 opmerkingen:

Danielle Bennenk zei

Mooie projecten, Corine. Vind het ook erg jammer dat de Dear Doily bundel ons gaat verlaten.

Yolanda Pasterkamp zei

Dit is echt heel mooi! Zo fijn om nog een keer met dit moois te kunnen spelen!

Margriet Siekman zei

Wat een leuke projecten corine. Leuk om te zien hoe een ieder zijn draai aan vintage geeft

elly zei

Wat een mooie projecten heb jij gemaakt Corine! Leuk dat cadeautasje!