donderdag 2 mei 2019

Een eigen stijl

Dear international readers, please use the translate button on the right. This blog post is written in Dutch and English.

De eerste kaarten die ik als Stampin' Up!-demo maakte waren serieus foeilelijk. De meeste kaarten belandden dan ook in de papierbak. Inmiddels gaat het beter en de kaart hieronder kreeg afgelopen week zelfs meer dan zeshonderd likes in een Facebookgroep, tot mijn zeer grote verbazing.
The first cards I made as a Stampin' Up! demonstrator were hideous. Most of them were thrown away in the garbage bin. But I am getting a bit better at card making now, this one even got more than six hundred likes in a Facebook group this week, till my very own surprise.


Je eigen stijl ontwikkelen valt in het begin niet mee, maar al doende komt die eigen stijl toch. In het begin kopieerde ik kaarten van anderen en ik was nooit blij met het resultaat. Dus dat moest ik loslaten. Gewoon zelf experimenteren. En ook al zit de mat een beetje scheef op deze kaart, ik ben voor het eerst 99% tevreden over een kaart die ik maakte. Geen 100% vanwege de scheve mat. 😁
Developing your own style takes time, but after a while it gets easier. In the beginning I copied other peoples cards, but I was never happy with the result. So, I had to let that go. I just had to experiment. And although the mat is a bit crooked, for the first time I am 99% satisfied with a card I made. Not 100% 'cause of the crooked mat. 😁



Fijne dag,


Corine 🌷




Geen opmerkingen: