maandag 15 april 2019

En dat was OnStage!


Dear international readers, please use the translate button on the right.

Het zit erop, mijn eerste OnStage. Ik had me er zeer op verheugd en het SUperleuk!
Wel was het vroeg opstaan geblazen, we (mijn teamlid Daisy en ik) vertrokken al om kwart over zes. Om half acht waren bij het congrescentrum in Düsseldorf en om half negen zouden de deuren opengaan. En geloof me, we waren niet eens de eersten. 

©Stampin ' Up! OnStage Düsseldorf 2019
Eenmaal binnen was het een tafel scoren en inchecken. Iedereen kreeg een handige en ruime tas met daarin mooie Stampin' Up! producten en een nummer voor de Prize Patrol. Op het grote kladblok rechts op de foto staat de afbeelding van de nieuwe product suite "Bird Ballad", zo mooi, bijna zonde om er in te schrijven. Ook zat de nieuwe stempelset "Pluk de Dag" in de tas. Hier horen nog twee bijpassende punches bij die straks zijn te bestellen. 
Vervolgens hadden we nog ruim de tijd om te gaan swappen. Ik had eigenlijk geen idee hoe dit aan te pakken, maar dat ging dus vanzelf. Je vraagt gewoon aan een demo of ze met je wil swappen en je duwt je mandje onder haar neus. 😁 Deze twee leuke swapjes hieronder zijn van mijn upline Janet (links) en van mijn teamlid Daisy (rechts). Groot respect voor Daisy die heel veel melkbussen met de hand heeft uitgeknipt!


Zelf had ik vijftig swapjes gemaakt en heb ik er negenenveertig geswapt en de laatste heb ik weggegeven aan een demo aan onze tafel die geen swapjes had.
Dit was mijn buit en het levert heel veel inspiratie op.


We zijn ook erg verwend door Stampin' Up! met mooie spullen zoals stempelsets uit de nieuwe catalogus. Die nieuwe catalogus is zeer goed ontvangen door iedereen, omdat er prachtige nieuwe stempelsets instaan. En dan dat papier, oh my, dat is echt zo mooi! De catalogus bevat ook heel veel "Corine-papier", zoals mijn zus dat noemt, papier met romantische bloemen in vintagestijl.


Ik mag nog niets uit de catalogus laten zien, behalve de voorkant. Wel mag ik de producten laten zien die ik gisteren heb gekregen. Dit zijn enkele van de goodies die ik heb ontvangen.


Na het welkomswoord volgde al snel de eerste Prize Patrol. Ik was de meteen de gelukkige die met mijn nummer 5 de mooie stempelset "Wooven Heirlooms" won! Ook echt een stempel voor mij met dat prachtige oude handschrift. Heel erg Jane Austen-ish. 😀

©Stampin' Up!
Verder moest ik nog een paar keer van mijn stoel omhoog, omdat ik vóór eind februari de status Quick Start en Bronze Elite had behaald. Dit soort mijlpalen wordt beloond met applaus. In mijn welkomsbrief stond dan ook de instructie in 'stand and wave', dus dat deed ik dan maar. 😊  Gedurende de dag hebben we ook nog wat kaarten gemaakt, maar voor mij was het in de middag te druk, dus ik heb wel de stempels geplaatst, maar de kaarten maak ik later deze week af.  De producten die we gebruikten tijdens het kaarten maken mochten we onderling verdelen en dat hebben we zeker gedaan! Dat leverde mij onder meer die waanzinnig mooie sets "Sailing Home" en It Starts with Art" op. Bofbips!

Voor klanten zijn de nieuwe producten vanaf 4 juni te bestellen, voor demonstratrices vanaf 2 mei. Dat is één van de voordelen van demo zijn, je mag veel eerder bestellen. Houdt mijn blog in de gaten, want er worden deze komende tijd ook veel workshops en Koffie & Kaart-ochtenden gepland met de nieuwe sets. 
Wil je een nieuwe catalogus van me krijgen, mail me dan je naam en adres, en dan verstuur ik hem zo gauw als mogelijk is.En wil je er de volgende OnStage óók bijzijn, in november in Dortmund, vraag me dan naar de mogelijkheden van het demoschap.Ik zou graag met een flink team naar Duitsland afreizen!

E-mail: stampincronelia@cronelia.nl

Fijne dag!

Corine 🌷

Geen opmerkingen: