maandag 29 april 2019

In de Hoofdrol: Burlap

Dear international readers, please use the translate button on the right.

Vanaf 4 juni is voor klanten de nieuwste catalogus 2019/2020 van Stampin' Up! verkrijgbaar. Dat heeft ook te betekenen dat een aantal producten uit de huidige catalogus 2018/2019 dan niet meer verkrijgbaar is. Ze gaan met pensioen, oftewel in Stampin' Up!-taal: retired. Dit geldt voor stempelsets, bundels, Design Specialty Paper (DSP), punches en andere producten. Daarom deze komende weken enkele mooie stempelsets en diverse producten in de hoofdrol die straks retired zijn. Dus wil je deze producten nog bestellen, dat kan, maar haast je want het is zolang de voorraad strekt, tot 3 juni. Een r tussen haakjes (r) achter het product betekent dat het retired gaat.


In deze aflevering een grote stempel in de hoofdrol, de achtergrondstempel: Burlap (r).
©Stampin' Up!
Burlap betekent jute en dat is goed te zien op de afbeelding.
Deze stempel is onder meer zeer geschikt voor stoere kaarten, landelijke kaarten en vintage kaarten. De stempel past op clearblock F van Stampin' Up!. Wat handig is, is om de stempel liggend te beïnkten, het cardstock erop te leggen en om er dan een vel gridpapier omheen te vouwen. De Stamparatus gebruiken is ook een goede mogelijkheid. Ik heb met deze stempel een 'mannenkaart' gemaakt, met wat donkere kleuren. Lekker rolbevestigend allemaal, maar de meeste mannen gaan nu eenmaal niet huppelen van zielenvreugd van roze kaarten met bloemetjes en rode hartjes. 😁


De basis van de kaart is Early Espresso 14,5 x 21 cm en gerild op 10,5 cm. De mat van Crumb Cake is 10 x 14 cm. Het label met de tekst is eerst bestempeld met een stempel van de prachtige set Timeless Textures (r) en vervolgens heb ik er 'Gefeliciteerd' over gestempeld. De laarzen komen uit de set Country Livin' en zijn ingekleurd met Stampin' Blends. De rand van de mat heb ik met mijn nagel wat 'gebruikt' gemaakt. Met een sponge dauber heb ik de randen met Crumb Cake inkt bewerkt.


Het Burlap lint blijft gelukkig wel in de catalogus en is nu voordelig te vinden in het clearance rack (het uitverkooprek) op de Stampin' Up! website. Ik verzorg graag je bestelling! Vragen en/of opmerkingen? Mail me dan a.u.b. op stampincronelia@cronelia.nl.

Fijne dag!


Corine 🌷


Geen opmerkingen: