donderdag 26 december 2019

International Highlights Winners Blog hop en spannende tijden ...

Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.


Ik ben in de Top 10 beland met mijn kaart en daarom mag ik weer meedoen aan de ereronde. Hartelijk dank aan alleen die op mijn kaart hebben gestemd.


Dit keer heb ik een kaart gemaakt met de prachtige nieuwe stempelset French Countryside die in de nieuwe catalogus staat. Ik heb deze set met een speciaal doel aangeschaft, namelijk onze verhuizing. Na ruim twaalf en een half jaar gaan we Wamel verruilen voor Horssen. Hier gaan wij een Bed & Breakfast starten (die ik ga runnen) in een boerderij en er is ook veel meer ruimte voor creatieve workshops. Dus naast het geven van creatieve workshops ga ik hier ook creatieve weekenden organiseren. Twee of drie dagen lang lekker bezig zijn met stempels, inkt en papier, hoe gaaf is dat! En je kunt gewoon overnachten in onze eigen B & B! Het duurt uiteraard nog allemaal even eer dit alles gereed is, maar de workshops gaan in ieder geval al wel gewoon door.
 

Maar nu terug naar de kaart. De landelijke afbeeldingen van de nieuwe stempelset French Countryside vond ik erg passend bij onze nieuwe toekomstplannen. Toen ik deze set in de nieuwe catalogus zag, wist ik al meteen dat ik hem wilde hebben.
 

Voor de tekst heb ik de stempelset SPECIAAL VOOR JOU gebruikt. Deze set kun je gratis kiezen tijdens de Sale-A-Bration die op 3 janauri start. Bij aanschaf van minimaal €60,- (of een veelvoud ervan) aan Stampin' Up!-producten mag je een gratis product kiezen uit de speciale Sale-A-Brationfolder. Dus bij €120,- kies je twee gratis producten etc.


De basis van de kaart is van Soft Seaside Foam, de eerste mat is een stuk Garden Lane DSP en de tweede mat is wederom van Soft Seafoam. Deze heb ik door de embossingfolder gehaald. Ook de binnenkant van de kaart en de envelop heb ik bestempeld.

Wil je de nieuwe catalogus en/of de jaarcatalogus van mij ontvangen, stuur me dan a.u.b. een mail met je adresgegevens en ik stuur hem naar je toe. Uiteraard krijg je dan ook een Sale-A-Brationfolder!

Fijne dag,


Corine
🐔





Productlijst
Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Clear Block D
[118485]
€ 10,50
Big Shot
Big Shot
[113439] 
€ 120,00


2 opmerkingen:

Kayla zei

What a stunning creation. Beautiful!

Kylie Bertucci zei

I absolutely love this card and the new stamp set "French Countryside." And how exciting that you've started your own BnB! Well done! Congrats on making it to the top ten blog hop this month.