maandag 14 oktober 2019

Monthly Team Blog Hop - oktober 2019

Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.
 

Hallo!

Met een flinke groep Stampin' Up! demonstratrices verzorgen we vanaf oktober 2019 een jaar lang elke maand een bloghop voor heel veel inspiratie. Voor mijn project heb ik gekozen voor Nederlandse kleuren, namelijk rood, wit en blauw, en uiteraard oranje. Omdat het nog herfst (heerlijk ...) is ben ik deze sfeer gebleven met mijn kaart. Ik heb de stempelset Holiday Haul Host Set gebruikt, die heel veel leuke afbeeldingen heeft. Deze veelzijdige set is gratis te bestellen wanneer jij gastvrouw bent tijdens een Stampin' Up! workshop en er voor minimaal €200,- besteld wordt door je gasten. Wil je hier meer over weten, mail me dan a.u.b.


De basis van de kaart is gemaakt van Real Red cardstock (14,5 x 21 cm) en is gerild op 10,5 cm en de mat is van Whisper White (14 x 10 cm). De Night of Navy mat is 13,5 x 9,5 cm. Op Whisper White heb ik de pick-uptruck met aanhanger gestempeld met het Night of Navy inkpad. De pompoenen zijn op een restje Whisper Wite cardstock gestempeld met Pumpkin Pie. Vervolgens heb ik dit uitgeknipt en opgeplakt met wat Dimensionals, op mijn vaders aanhangwagentje. 😁 De tekst komt uit de Nederlandstalige stempelset Kaartje van Mij, dit is een set die ik heel vaak gebruik. Eigenlijk onmisbaar in je collectie! Voordat ik de blauwe mat opplakte heb ik er nog wat Whisper White Baker's Twine omheen gestrikt.

Door op een naam hieronder te klikken kom je bij mijn collega demo's terecht, waaronder Crejara, voor nog meer mooie projecten.

Wil je de gebruikte producten bestellen, dan kan dat door op een product van je keuze te klikken, die lijst staat onder de namen 🠟.  Ik verzorg graag je bestelling. Wanneer je in mijn webwinkel bestelt, vul dan ook de host code in, dan krijg je de maand erop een leuk cadeautje (bij een bestelling van minimaal €30,- excl. verzendkosten): 2V273MZE.
Heb je nog vragen over bestellen en/of de producten, mail me dan a.u.b. op info@cronelia.nl, ik help je graag!

Fijne dag,


Corine
🌻


PS: 
Kom ook naar een 'n creatief uurtje gezelligheid in Beneden-Leeuwen:
Elke maandagochtend 'Koffie & Kaart' in De Rosmolen van 10 tot 11 uur.
Elke donderdagochtend 'Koffie & Kaart' in De Twee Linden van 10 tot 11 uur.
Kosten: €3,50 en aanmelden niet nodig.  


8 opmerkingen:

Helen Jennings zei

I love these colours. It is so striking

Melinda Whittington zei

Such a great card Corine. Very cute. Lovely to hop with you today :-)

Janet Raangs-van Wijk zei

Mooie kaart zus(je)

michele zei

lovely card

Deb Macdowell zei

Red, white and blue is such a great colour combination! Awesome card!

Libby Dyson zei

A very cute card, Corine and I love the colours you've used. Thanks for sharing

Kylie Bertucci zei

Great colours, great card! Thanks for taking part in our Demonstrator Training Blog Hop this month.

Bonnie Sanche zei

Fabulous autumn card!