maandag 2 december 2019

Kylie's International Blog Highlight December 2019

Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.


Hallo!

Dit is de laatste Blog Highlight met het thema 'bemoediging' van het jaar.
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de leuke stempelset Let it Snow en de bijbehorende pons. Verder heb ik gebruik gemaakt van de set met vilten embellishments die bij deze set hoort. Ook zit in het mooie doosje washi-tape en de plakkertjes voor de knopen en de wortelneus.


De takjes van de armen heb ik vier maal geponst en aan elkaar gelijmd. Ze zijn ingekleurd met Dark Soft Suède. De mat is geëmbost met de Brick & Mortar 3D embossingfolder.


De bemoedigende tekst op de kaart komt uit die leuke set Animal Outing. Ik heb gestempeld met Memento Tuxedo Black.

Vind je mijn kaart leuk, dan zou ik je stem op mijn kaart zeer waarderen, ik hoop in de Top 10 te komen. Want als dat gebeurt mag ik nog een kaart maken, voor de ereronde. 😊 Je kunt stemmen door op deze link te klikken. Alvast SUper bedankt!

Al deze materialen kun je bij mij bestellen. Klik op de producten hieronder of mail me a.u.b. op info@cronelia.nl. Ik verzorg graag je bestelling! Wil je een gezellige workshop bij me volgen? Kijk dan op mijn website, de volledige kalender staat onderaan de pagina.

Zaterdag 7 december is er een speciale lunch-kerstworkshop in De Tuinen van Appeltern. Je kunt je hiervoor nog aanmelden op activiteiten@appeltern.nl. De kosten bedragen €25,- en het tijdstip is van 12:00 tot 15:30 uur. Klik hier voor meer informatie.

Fijne dag!


Corine

StampinCronelia



Productlijst
(klik op een product voor meer informatie)

Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Clear Block D
[118485]
€ 10,50
Big Shot
Big Shot
[113439]
€ 120,00

1 opmerking:

Kylie Bertucci zei

Adorable card Corine! Thank you for taking part in my International Blog Highlights this month and all the best with the voting!