woensdag 25 december 2019

Stempel Schatten Bloghop Oud & Nieuw

Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.
 Het is weer tijd voor een bloghop van Stempel Schatten en dit keer is ons thema "Oud & Nieuw". Het is bijna 2020, dit klinkt zó sci-fi ..., ongelofelijk. Ik kan me nog goed herinneren dat ik de jaarwisseling van 1999 op 2000 vierde, toen leek 2020 nog zo ver weg .... Wel blijf ik het heel gaaf vinden dat ik èn een eeuwwisseling èn een millenniumwisseling heb mogen meemaken. 😀
Voor mijn vriend en mij is "Oud & Nieuw" een heel toepasselijk thema want we hebben ons huis verkocht. En in het nieuwe jaar gaan we dus in ons nieuwe stulpje wonen, als alles goed goed gaat, een oude boerderij. Op deze nieuwe locatie is meer ruimte voor creatieve workshops en omdat wij er ook een Bed & Breakfast gaan starten, zal ik er creatieve retreats (oftewel creatieve dagen en weekenden) gaan aanbieden. Eén of twee dagen lang heerlijk creatief bezig zijn met gelijkgestemden, in een prachtige en rustige omgeving. Ik verheug me er nu al op!


En dan nu de kaart. Speciaal voor onze toekomstplannen had ik al stempels aangeschaft met een landelijke uitstraling, uit de lopende jaarcatalogus. De set Barn Door is hiervoor heel geschikt, met de bijbehorende stansen Sliding Door. De deur kan echt heen en weer schuiven, je hebt hiervoor kleine ringetjes nodig (ik heb ze gevonden in de gereedschapskist van mijn vriend 😁). Maar dit keer heb ik de scharnieren gewoon opgelijmd.


De basis van de kaart is gemaakt met Crumb Cake cardstock in de maten 21 x 14,5 cm. De mat is 10,5 x 14 cm en door de Big Shot gehaald met embossingfolder Pinewood Planks.

De stempel aan de binnenkant komt van Garden Shed. De deur is gestempeld met Garden Green inkpad op Garden Green cardstock. De stempel van de krans aan de deur heb ik ingekleurd met Merry Merlot en Mossy Meadow Stampin' Write markers. Met deze stiften kun je óp de stempels kleuren, ze zijn op waterbasis.


Wil je de jaarcatalogus en/of de nieuwe mini catalogus ontvangen, mail me dan a.u.b. op info@cronelia.nl en ik stuur er graag één naar je toe. Je krijgt daar ook de gratis Sale-A-Brationfolder bij. Op 3 januari start de nl. Sale-A-Bration: bij besteding van minimaal €60,- of een veelvoud ervan krijg je gratis Stampin' Up!-producten! De gratis producten lopen dus op naarmate je bestelt. Je mag mij altijd mailen op info@cronelia.nl of bellen op 06-11408869 voor. En wil je wat bestellen dan verzorg ik graag je bestelling.

Wanneer je op de namen hieronder klikt vind je nog meer leuke inspiratie. 

Fijne kerstdagen!


Corine 🎅
StampinCronelia

Volg mij ook op:
Workshopagenda:
 



Productenlijst (klik op een product voor meer informatie)
Linen Thread
[104199]
€ 6,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Clear Block D
[118485]
€ 10,50
Big Shot
Big Shot
[113439]
€ 120,00

3 opmerkingen:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een goed vooruitzicht Corine! En een leuk kaartje. Een fijne 2e Kerstdag nog en de beste wensen voor een creatief 2020!

Margriet Siekman zei

Een toepasselijk kaart met de veranderingen die op stapel staan. Leuke kaart. Veel succes met je plannen en alvast een goede jaarwisseling!

elly zei

Wat gaan jullie een jaar tegemoet vol veranderingen en wat heb je een leuke plannen! Mooie bijpassende kaar, heerlijk positief! Ook ik wens jou een goede jaarwisseling en een fantastisch 2020! gr.Elly