woensdag 23 oktober 2019

Stempel Schatten Bloghop

 Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.
Het is de eerste bloghop van Stempel Schatten, een vervolg op de Aloha bloghop van afgelopen jaar. En ook al is het nog maar oktober, het thema van deze maand is kerst. De bedoeling is dat we gebruik maken van een kerst-stempelset die volgens ons best wat meer aandacht zou mogen krijgen.


Ik heb daarom gekozen voor de prachtige stempelset Rustic Retreat.
De basis is van Crumb Cake cardstock en de mat van Smokey Slate. Deze heb ik geëmbost met de Subtle folder, en daarna nog een kwartslag gedraaid en nogmaals geëmbost.



De kaart is ingekleurd met Stampin' Blends en de randen zijn licht bewerkt met een dauber, voor een rustiek effect. Na het kleuren heb ik de mat eenmaal geëmbost.

Fijne dag,



Corine
🌻





5 opmerkingen:

elly zei

Helemaal leuk....ik was vergeten dat ik deze ook nog heb, snel van de plank halen.

Margriet Siekman zei

O wat een leuke kaart! Heb deze set echt over het hoofd gezien....

Janet Raangs-van Wijk zei

Wat een leukerd!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een schattig kaartje! Leuk Corine!

Durvina zei

Wat een schattig tafereeltje.

groetjes, Durvina