vrijdag 25 oktober 2019

Just Add Ink challenge #480

Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.
 

Het is al weer even geleden dat ik meedeed aan een challenge. Gewoon te druk met van alles en nog wat. Dit keer doe ik wel weer mee, en wel aan de Just Add Ink challenge #480. De bedoeling is een techniek toe te passen. Eigenlijk zitten in elke kaart meerdere technieken en voor deze kaart heb ik gekozen voor zowel embossing als stansen. De set die ik heb gebruikt is Everything is Rosy. Dit is een zogenaamde 'medley', een set met stempels, papier, stansen, lint en nog veel meer. Ook zeer geschikt om cadeau te geven! Momenteel is deze prachtige Everything is Rosy in de aanbieding met een leuke korting, zolang de voorraad strekt.


De basis is een kaart van Whisper White Thick met daarop een mat Whisper White A4 cardstock. Deze is geëmbost met de mooie Scripty Embossingfolder. De derde mat is gemaakt met de Stitched Nested Labels Dies. De bloemen en de blaadjes heb ik hier en daar afgestempeld. Dat is dus de stempel beïnkten, dan stempelen en vervolgens nog een keer stempelen. Zo wordt de tweede afdruk lichter. Ik houd van lichte en matte tinten én van groen, daarom heb ik gekozen voor Seaside Spray, Sahara Sand en Garden Green. Enkele blaadjes zijn uitgestanst met restjes Sahara Sand cardstock.
 De tekst 'Gefeliciteerd' komt uit de Nederlandse set "Kaartje van Mij". Op enkele bloemen heb ik nog een Seaside Spray Faceted Dot geplakt.


Wil je meer weten over de gebruikte producten, en/of een keer een gezellige workshop bij me volgen, mail me dan a.u.b. op info@cronelia.nl. Ook ben je van harte welkom op de Koffie & Kaart-ochtenden in Beneden-Leeuwen.

Fijne dag!



Corine  🌺


2 opmerkingen:

Nikki Spencer zei

Very pretty! This is such a lovely layered and detailed card. Thanks for sharing at Just Add Ink.

ColourmehappyDi zei

Thanks for sharing your card at Just Add Ink. It's so soft and pretty and the layout is beautiful too.
Di