vrijdag 18 oktober 2019

Fietsen, en meer ...

Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.


Heel veel landen hebben de kleuren rood, wit en blauw in hun nationale vlag. De Verenigde Staten, Frankrijk, Thailand, Groot-Brittannië, en natuurlijk Nederland. Yay Nederland! Ik vind het ook leuk om deze kleuren te gebruiken in mijn kaarten. Nu is het nog best lastig om met wit te stempelen, maar daar heb ik wat op bedacht. Embossingpoeder!
De te gebruiken stempelset was makkelijker, namelijk die geweldige stempelset "Frisse Wind" (in English: "Winds of Change"). Deze stempelset bevat naast teksten uit tulpen, een molen met een tulpenveld en een mooie fiets. En wat is er nu Nederlandser dan fietsen?

Voor de basis van de kaart heb ik Whisper White Thick gebruikt en voor de mat Whisper White A4 cardstock. Ik ben begonnen met de fiets in het embossingpoeder. Links en rechts kwamen fietsen in Real Read en Night of Navy.
Aan de binnenkant van de kaart heb ik nog een stempel van de tulpen geplaatst. Deze heb ik ingekleurd met Stampin' Blends in de kleuren Real Red en Garden Green. Ik heb hiermee op de stempels gekleurd.


Koffie & Kaart
'n creatief uurtje gezelligheid
Elke maandagochtend en elke donderdagochtend is er "Koffie & Kaart" in Beneden-Leeuwen.
Op maandag in brasserie De Rosmolen (gebouw van de bibliotheek) en op donderdag in restaurant De Twee Linden. Tijdens dit creatieve uurtje drinkt u niet alleen een lekkere kop koffie of wat anders, maar maakt u ook een leuke kaart. Breng uw buurvrouw, zus, (schoon)moeder, dochter, oma, tante mee. Ook mannen zijn van harte welkom, uiteraard! 
Kosten: €3,50 inclusief materialen, exclusief consumptie.
Tijdstip: van 10:00 tot 11:00 uur.
Graag tot dan!

Fijne dag,



Corine
🌷

StampinCronelia
info@cronelia.nl
Volg mij ook op Facebook en Instagram!


Geen opmerkingen: