maandag 30 september 2019

NIEUW bij StampinCronelia en Crejara

NIEUW 
bij StampinCronelia en Crejara 

De Maak-je-Kaartclub met Dutch Sisters Stampin’ 

Familie zijn we al dus waarom ook niet samenwerken? StampinCronelia (kleine zus Corine van Wijk) en Crejara (grote zus Janet Raangs-van Wijk) bieden nl. iets nieuws, een maandelijkse “Maak-je-Kaartclub”. Wat houdt dit in? Elke maand staat er bij StampinCronelia en Crejara een stempelset, of twee stempelsets of een stempelsetbundel in de hoofdrol waar we allebei drie kaarten (of andere projecten) mee maken. Voor deze drie kaarten maken we sets zodat jij thuis ook deze drie kaarten kunt maken. De set kaarten wordt voor jou door ons helemaal voorbereid, dus een materialenpakket met instructies. Jij maakt de kaarten thuis, een soort bouwpakketjes dus. Je kunt kiezen voor de Crejara-set, de StampinCronelia-set, of uiteraard voor beide sets*. 

De kosten per materialenset voor drie kaarten bedragen €10,- inclusief verzendkosten. 


Wat ontvang jij thuis? 
• Alle Stampin’ Up! materialen voor de te maken kaarten zoals cardstock, dimensionals, DSP, lint en dergelijke. 
• Drie luxe Stampin’ Up! enveloppen.
• Instructies voor de te maken kaarten. 

Zelf zorg je voor de te gebruiken stempelsets, inkt, lijm en een schaar. Heb je de stempelsets al in huis dan schaf je alleen het kaartenpakket à €10,- aan. 

Heb je de stempels nog niet dan kun je deze op twee manieren bij mij bestellen. En … je ontvangt dan het kaartenpakket van die maand GRATIS! 

 In oktober gaan we aan de slag met de Nederlandstalige sets “Frisse Wind” en “Kaartje van mij”. Het grote voordeel van deze sets is dat je ze voor heel veel soorten kaarten kunt gebruiken. 

 Manier 1 → Je bestelt de stempelsets (en eventueel inkt, lijm, e.d.) in mijn webwinkel. Klik op de producten hieronder en je komt in mijn Stampin’ Up! webwinkel. Hier kun je dan een account aanmaken en je kunt betalen met een creditcard of een prepaid creditcard (verkrijgbaar bij o.a. Primera en dergelijke). De verzendkosten bedragen hier €5,95 en je pakket wordt door UPS thuisbezorgd. 
Stuur mij a.u.b. een mail waarin je laat weten dat je recht hebt op het gratis materialenpakket. Ook als je één van de twee stempelsets bestelt, heb je recht op het gratis kaartenpakketje. 

Manier 2 → Je mailt je bestelling naar mij door en ik plaats jouw bestelling na ontvangst van jouw betaling + eventuele verzendkosten. De verzendkosten bereken ik volgens PostNL-tarief. Je kunt betalen via overmaking of creditcard. Je bestelling bij mij thuis ophalen kan uiteraard ook en dan vervallen de verzendkosten. 

*Je kunt de Crejara-set alleen bij Janet Raangs bestellen en de StampinCronelia-set alleen bij mij. Wil je beide sets, dan dien je ze dus apart te bestellen. Wil je het oktoberpakket en/of de stempelsets bestellen zorg dan dat je bestelling én de betaling vóór 5 oktober binnen zijn. 

Heb je nog vragen mail dan a.u.b. naar info@cronelia.nl. 

Fijne dag,


Corine
🌻

StampinCronelia


Product List
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Clear Block B
[117147]
€ 7,50
Clear Block D
[118485]
€ 10,50
Clear Block E
[118484]
€ 14,50
Clear Block H
[118490]
€ 10,50
Stampin' Scrub
[126200]
€ 22,00
Stampin' Mist
[102394]
€ 6,00

Geen opmerkingen: