vrijdag 27 september 2019

Labels, labels, labels ...

Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.

  De laatste weken heb ik veel labels gemaakt voor allerlei gelegenheden en redenen. Ze zijn leuk om aan een cadeautje te hangen, aan de muur, aan de koekjespot of aan een jampotje. Ook kun je met labels je papierrestjes opmaken, die je als creatieveling ongetwijfeld hebt.


Het label hierboven heb ik gemaakt van het prachtige Designer Series Paper (DSP) Pressed Petals, wat nu in de uitverkoop is bij Stampin' Up!. Je kunt vier pakken DSP aanschaffen en je betaalt er slecht drie. Dus één pak DSP helemaal gratis! Klik hier voor de deelnemende DSP's.


Voor het label heb ik de Stitched Nested Framelits gebruikt en het grote label is gemaakt met Rococo Rose cardstock. Het middelste label is van Very Vanilla cardstock met daarop gelijmd het kleinere label met het Pressed Petals DSP. Hieromheen heb ik het lint geknoopt. De blaadjes zijn gemaakt met restjes Mint Macaron en Soft Sea Foam.


Het tweede label is gemaakt in Seaside Spray, zowel het cardstock als het DSP. Ik heb de stempel ingekleurd met Stampin' Markers en de stempelafdruk vervolgens ingekleurd. Onder het vierkant heb ik twee stukjes Denim Ribbon geplakt, voor een extra accent.


Wil je één of meer van deze producten bij mij bestellen, dan kan dat door mij je bestelling door te mailen of door op de producten hieronderaan 🠟 te klikken. Je komt dan automatisch in mijn Stampin' Up! webwinkel.

Heb je nog vragen, dan hoor ik het graag: info@cronelia.nl. En wil je een creatieve workshop bij me volgen kijk dan hieronder, daar staat de nieuwe workshopagenda. Ik verwelkom je graag!

Fijne dag,


Corine🌻
StampinCronelia

PS: Je kunt me ook volgen op Facebook en op Instagram





Productlijst
Very Vanilla 1/2" (1.3 Cm) Lace Trim
Very Vanilla 1/2" (1.3 Cm) Lace Trim
[141672]
€ 8,50
Mini Glue Dots
[103683]
€ 6,50
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Big Shot
Big Shot
[113439]
€ 120,00

Geen opmerkingen: