dinsdag 1 oktober 2019

Stempel eens op stof!

Omdat ik naast stempelen ook graag haak, brei en projecttassen maak, heb ik dit keer mijn stempels gecombineerd met stof. Ik ben weer gegaan voor een landelijke uitstraling en heb daarom linnen gebruikt en -uiteraard- bloemetjesstof. In het zakje zit gedroogde lavendel uit eigen tuin.
Dit heb je nodig:
Een stuk linnen van ... x...
Inkpad Memento Tuxedo Black
Eventueel een kartelschaar voor stoffen



Zo maak je het geurzakje:
Knip een stuk linnen op maat: ... x ... cm.

 Het labeltje is gemaakt met ....

Daarnaast ben ik bezig gegaan met notitieboekjes. Zelf heb ik altijd wel een schrift of een notitieboekje in mijn tas, en dan het liefst één die ook nog mooi is. Ik heb op elke bladzijde een bloemetje gestempeld. De voorkant heb ik beplakt met ... dsp. Deze notitieboekjes zijn ook leuk om cadeau te geven.

Geen opmerkingen: