zondag 18 augustus 2019

#TGIFC225 Inspiration Challenge - Halloween ....

 Dear international readers, this blog post is in Dutch. Please use the translate button on the right.


Dit keer is zwart aan de beurt. De bedoeling is een zwarte achtergrond te gebruiken voor de kaart.

Nu heb ik pas het prachtige Designer Series Paper (DSP) Monster Bash binnengekregen, voor mijn Halloween workshop op 19 oktober. Hier zit heel wat kleurrijk papier bij, maar ook wat rustiger papier. En de prints zijn echt geweldig! Halloween vieren doe ik eigenlijk niet, maar ik vind het wel heel leuk om dingen ervoor te maken. En ik ben dol op pompoenen (en de herfst). Daarnaast mag ik ook graag naar foute enge films kijken.


De kaart is redelijk rustig gehouden en bestaat uit een basis van Basic Black cardstock met daarop een mat van Basic Black. Deze mat heb ik geëmbost met de nieuwe embossingfolder Stylish Scroll. Zwart is lastig te fotograferen en helaas is het mooie Black Scalloped Ribbon niet goed te zien op de foto. De mooie stansen zijn heel gedetailleerd en ook zeer bruikbaar voor andere projecten.

Een aantal producten is voor klanten pas verkrijgbaar vanaf 4 september. Wil je deze producten nu al bestellen, dan kan dat als je het starterspakket aanschaft voor €129,00. Je mag dan producten uitzoeken voor €207,00. Deze a slag. Je zit nergens aan vast en mag je producten gewoon gebruiken voor je eigen hobby. Deze aanbieding van Stampin' Up! geldt nog tot 31 augustus. Dus ben je dol op korting en gratis producten sla dan nu je slag.


Wil je ook meedoen aan mijn Halloween Workshop op 19 oktober klik dan hier voor alle informatie. Ook is het mogelijk om bij jou thuis een workshop te geven (bij minimaal zes deelnemers). Je kunt me mailen voor vragen en/of aanmelding op info@cronelia.nl. 

Fijne dag,



Corine 
StampinCronelia 👻


1 opmerking:

Tammy C. Wilson zei

Love this spooky Halloween card!!! Thank you for playing along with this week's TGIF Challenge! :)