vrijdag 23 augustus 2019

#GDP203 - zon, maan en sterren

Dear international readers, this blog post is in Dutch. Please use the translate button on the right.

Hallo!

Het was een actievee week, deze week. Niet alleen is het me gelukt om me aan te melden voor OnStage Live (yay!) in Dortmund, dat plaatsvindt in november (alleen voor Stampin' Up! demo's), ook kwam mijn zus/upline/teamleider twee dagen bij me stempelen. Heel gezellig en we heb veel gemaakt en elkaar weer wat geleerd  op stempelgebied, onder meer een leuke watervalkaart.


Ik ben alvast begonnen met het maken van swaps die ik straks ga swappen (ruilen) tijdens OnStage Live in Dortmund. Naast een flinke voorraad swaps  heb ik deze kaart voor de GDP203 gemaakt. Deze week is het thema voor het Global Design Project 'Sun, Moon and Stars'.


Nu heb ik daar niet zoveel stempels van, maar het is toch gelukt een kaart te maken. Ik heb besloten om er gelijk een kerstkaart van te maken. De tekst komt uit de nieuwe Nederlandse stempelset 'Knusse Kerst' die vanaf 4 september verkrijgbaar is voor klanten. Er staan ook teksten op die je kunt gebruiken voor Sinterklaas. Wil je de ze veelzijdige stempelset nu al bestellen, lees dan hieronder verder. Voor mijn kaart heb ik ook wat materialen gebruikt die retired zijn, helaas, zoals de mooie trinkets (metalen sneeuwvlok). 
De eerste mat is van Galvanized Metallic Paper, dat hier heel geschikt voor was. De gestempelde sterren komen uit de set 'To Every Season' en bij deze leuke stempelset horen ook nog vier ponsjes. Je kunt deze stempelset en ponsjes los aanschaffen, maar als bundel krijg je 10% korting.


Je kunt nu nog steeds gebruik maken van het SUpervoordelige aanbod: Voor €207,- aan Stampin' Up!-materialen uitkiezen en slechts €129,- betalen. Dit aanbod geldt nog tot 31 augustus. Vanaf 1 september is mag je voor die €129,- voor €175,- aan producten kiezen. Ik verwelkom je graag in mijn team, je zit nergens aan vast en jij bepaalt zelf of je een actieve demo wordt (met klanten en/of workshops geven) of dat je de spullen puur voor eigen gebruik gebruikt. Er zijn geen verplichtingen, wel een leuke korting. 😃

Klik voor alle komende workshop-date a.u.b. hier. Heb je nog vragen of wil je een catalogus mail me dan a.u.b. op info@cronelia.nl.

Fijne dag,



Corine 🌻


Product List
Softly Falling Textured Impressions Embossing Folder
Softly Falling Textured Impressions Embossing Folder
[139672]
€ 10,50
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Big Shot
Big Shot
[113439]
€ 120,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50

Geen opmerkingen: