zaterdag 13 juli 2019

SUpergave "Pluk de Dag" ACTIE bij StampinCronelia

* * * SUPERACTIE BIJ STAMPINCRONELIA * * * 


Schaf nu bij mij die geweldig leuke "Pluk de Dag' stempelset à €28,- aan en ontvang een GRATIS 1 vel Stampin' mini- dimensionals en 1 vel maxi-dimensionals. Dat zijn van die handige plakkussentjes die je gebruikt voor je kaarten.

Wanneer je de complete bundel aanschaft, dus stempelset én medium pons (€42,75), dan ontvang je een GRATIS rol Seaside Spray Scalloped Linen Ribbon lint óf Rococo Rose Scalloped Linen Ribbon lint (naar keuze) t.w.v. €9,75. 


Deze actie is geldig tot en met 17 juli 2019 en alleen bij StampinCronelia.  LET OP: ik plaats de bestellingen dus op 18 juli.

Wil je nog meedoen met de verzamelbestelling dit weekend van de 13e juli? Mail me dan a.u.b. uiterlijk vandaag op stampincronelia@cronelia.nl je bestelling door. Ik mail je dan de betaalgegevens. Je kunt betalen met o.a. een overboeking, Tikkie en credit card. De verzendkosten zijn volgens PTT Post-tarief. Je bestelling bij mij ophalen mag uiteraard ook.


EXTRA: 
Bij bestelling van de complete Pluk de Dag-bundel nodig ik je uit voor een GRATIS workshop bij StampinCronelia en gaan we aan de slag met deze leuke stempelset. 


Heb je nog vragen dan mag je me altijd mailen op stampincronelia@cronelia.nl of bellen op 06-11408869.
 

Fijne dag!


Corine
🌷


Geen opmerkingen: