vrijdag 12 juli 2019

Stempelen aan zee

Dear international readers, please use the translate button on the right.


 Afgelopen week verbleven mijn vriend en ik een paar dagen in Egmond aan Zee. Hij ging overdag aan het werk in Alkmaar en ik vermaakte me 'thuis' in B & B Room at the Beach. Dit is een leuke B&B vlakbij het strand. Het weer deed niet echt zijn best, behalve op dinsdag. Toen was het uit de wind en in de zon bloedheet. Op de regenachtige dagen spendeerde ik mijn tijd aan het maken van  Stampin' Up! plannen, (te)veel cappuccino drinken (we hadden onze melkopschuimer bij ons ....😁) en het maken van kaarten. Wat heel handig voor dagen zoals deze is een complete kaartenkit. Ik had de 'Lots of Happy Card Kit' (42,50) bij me en een pak Stampin' Write's (foto's: ⒸStampin' Up!.). Ik heb de kaarten in elkaar gezet, op de stempel na. Met deze kit kun je twintig complete kaarten maken in vijf verschillende designs. Dit soort all-inclusive kaartendozen zijn ideaal voor de vakantie.


Inmiddels zijn we weer thuis en is het vrijdag. Tijd voor het maken van een kaart voor een challenge en wel de TGIF Challenge #tgifc220. Dit keer is het een sketch challenge. Fijn, want dan kan ik zelf bepalen welke kleuren ik hier voor gebruik.
Het leek me wel eens leuk om slechts één of twee kleuren te gebruiken, en wit. Wit is geen kleur, dus die tel ik nu niet mee. 😉 Ik heb gekozen voor Gray Granite.Voor deze kaart heb ik de retired set Very Vintage gebruikt. Eigenlijk wilde ik de nieuwe stempelset Very Versailles gebruiken, maar die heb ik nog niet binnen.


De basis is van Whisper White Thick, de eerst mat van Gray Granite en de tweede mat van Whisper White A4 cardstock. De bloem is uitgestanst met Sahara Sand cardstock.

Projectdetails:
Basiskaart 15 x 21 cm, scoren op 10,5 cm
Gary Granite mat 14,5 x 10 cm
Whisper White mat 14 x 9,5 cm 
Inkpad Gray Granite
Flourish Thinlits Dies
Rectangle Stitched Dies

De na te maken sketch.

Zo kun je bestellen bij StampinCronelia:
 
* Je kunt altijd een bestelling bij me plaatsen. Klik hier voor alle informatie.
* Op zaterdag 13 juli plaats ik weer een verzamelbestelling, dat is een bestelling voor meerdere klanten tegelijk. Zo besparen we op de verzendkosten. Klik hier voor alle bestelinformatie.
* Ik ontvang je bestelling graag uiterlijk vóór vrijdagavond 21:30 uur.
* LEUKE ACTIE: In juli krijg je bij besteding van elke €60,- (€120,- etc.) een coupon van €6,- die je in augustus kunt inwisselen bij je bestelling.
* Wil je een stempelset en stansen of een punch (= framelits dies / pons) kopen? Koop dan een bundel (indien beschikbaar), dat is 10% voordeliger! 
* Het Starterspakket van Stampin' Up! is een GEWELDIGE deal! Je mag voor €175,00 aan mooie producten uitkiezen uit de huidige catalogi en je betaalt slechts €129,00. Klik hier voor alle info.
 
* LEUKE ACTIE: Tot en met 31 augustus 2019 mag je voor maar liefst €207,00 aan producten uitkiezen uit de huidige catalogi en betaal je slechts €129,00. Daarnaast krijg je een waardecoupon t.w.v. €12,00. 
* De nieuwste catalogus ontvangen? Stuur mij a.u.b. een mail: stampincronelia@cronelia.nl. De verzendkosten bedragen €3,90. Bij een bestelling van minimaal €25,00 ontvang je deze weer terug.
Ik verzorg graag je bestelling en/of verwelkom je graag in mijn team! Nog vragen? Mail me a.u.b. op stampincronelia@cronelia.nl.
 
Je kunt me ook volgen op:
Facebook
en 





1 opmerking:

Tami Hewlett zei

Beautiful and so elegant! I love the idea of only using one color. Thanks for joining TGIF Challenges this week.