donderdag 11 juli 2019

Whoop whoop ... Stampin' Up! Succes :-)

Dear international readers, please use the translate button on the right.

Het is wel echt mijn week deze week, wat challenges betreft 😄. Ik zat in de gekozen Top 5 van de Colour INKspiration, ik bereikte de Top 10 van Kylie Bertucci's International Blog Highlights (ik werd tweede!) én ik kreeg een 'Honourable Mention' in de challenge van Just Add Ink. SUper bedankt aan allen die op mijn kaarten hebben gestemd en voor de aardige reacties op mijn kaarten.


Probeerde ik in het begin van mijn Stampin' Up! demoschap nog iedereen zijn kaarten te kopiëren (casen in SU-taal), nu ontwikkel ik steeds mijn eigen stijl. Ik werk het liefst met natuurlijke kleuren, zoals herfstkleuren, en rustige tinten. En daarom is meedoen aan een challenge ook zo leuk. Ik word dan soms 'gedwongen' om met kleuren te werken die buiten mijn comfort zone liggen zoals knalkleuren. 


Voor de nieuwe kleurenchallenge van het Global Design Project #197 zijn de te gebruiken kleuren Seaside Spray en Terracotta Tile uit de nieuwe serie In Colors  2019-2021 en Pear Pizzaz uit de huidige Subtle kleurenserie. Deze kleuren zijn prachtig, zeker in combinatie met Whisper White en Very Vanilla. 

Voor de basiskaart heb ik Whisper White Thick gebruikt en Whisper White A4 cardstock voor de mat. De mat is geëmbost met de folder Subtle 3D.  Het 'frame' is in Seaside Spray gemaakt met de Rectangle Framelits Dies en opgeplakt met mini-dimensionals. De bloemen en de blaadjes zijn gemaakt met de stempel- en stansenset "Everything is Rosy" en gestempeld met inkpads Terracotta Tile, Seaside Spray en Pear Pizzaz. 


De meeste stempelafdrukken heb ik eerst een keer afgestempeld voor een lichtere afdruk. Verder heb ik nog wat blaadjes gestanst met restjes Pear Pizzaz cardstock. Het sentiment komt uit de set 'Kaartje van mij' (English set: Here's a card).




Zo kun je bestellen bij StampinCronelia:
 
* Je kunt altijd een bestelling bij me plaatsen. Klik hier voor alle informatie.
* Op zaterdag 13 juli plaats ik weer een verzamelbestelling, dat is een bestelling voor meerdere klanten tegelijk. Zo besparen we op de verzendkosten. Klik hier voor alle bestelinformatie.
* Ik ontvang je bestelling graag uiterlijk vóór vrijdagavond 21:30 uur.

* LEUKE ACTIE: In juli krijg je bij besteding van elke €60,- (€120,- etc.) een coupon van €6,- die je in augustus kunt inwisselen bij je bestelling.
* Wil je een stempelset en stansen (= framelits dies) kopen? Koop dan een bundel (indien beschikbaar), dat is 10% voordeliger! 

* Het Starterspakket van Stampin' Up! is een GEWELDIGE deal! Je mag voor €175,00 aan mooie producten uitkiezen uit de huidige catalogi en je betaalt slechts €129,00. Klik hier voor alle info.
* LEUKE ACTIE: Tot en met 31 augustus 2019 mag je voor €207,00 aan producten uitkiezen uit de huidige catalogi en betaal je slechts €129,00. Daarnaast krijg je een waardecoupon t.w.v. €12,00. 
* De nieuwste catalogus ontvangen? Stuur mij a.u.b. een mail: stampincronelia@cronelia.nl. De verzendkosten bedragen €3,90. Bij een bestelling van minimaal €25,00 ontvang je deze weer terug.

Ik verzorg graag je bestelling en/of verwelkom je graag in mijn team! Nog vragen? Mail me a.u.b. op stampincronelia@cronelia.nl.

Je kunt me ook volgen op:
Facebook
en 



Fijne dag!


Corine 🌷








Geen opmerkingen: