dinsdag 30 juli 2019

Niks geen zomerstop!

Dear international readers, please use the translate button on the right.

Het was de afgelopen dagen zo heet dat het er niet van kwam om een kaart te maken. Maar dat was niet de enige reden, we hadden het hier namelijk ook erg druk met ons huis verkoopgereed te maken. Ons huis is, geloof ik, nog nooit eerder zo netjes geweest. 😁 Op maandagmiddag waren we bekaf van het dagenlang opruimen, poetsen en spullen versjouwen in de hitte, maar we waren op tijd klaar voor de fotograaf. Het eerste wat ze zei toen ze binnenkwam was: "Wat is het hier nétjes!" Had ze dat niet gezegd dan hadden we haar bij kop en kont gepakt en buiten gezet. 😏

Nadat de fotograaf was vertrokken kon ik even aan de slag met een nieuwe kaart die bestemd is voor de Global Design Project #GDP200. Voor #GDP200 is het project deze keer een kaart casen. Je kopieert dan een kaart en geeft er je eigen draai aan.


Voor mijn kaart heb ik twee stempelsets gebruikt, namelijk "Woordenschat" en "This Little Piggy". Twee heel veelzijdige en leuke sets die je voor meerdere gelegenheden kunt gebruiken, zoals verjaardagen en uitnodigingen. Ik heb een felicitatiekaart gemaakt. (English: Translation of the word 'feestvarken' is literally 'party pig' 😊)

Voor de basis heb ik Blushing Bride cardstock gebruikt met daarop een mat van Whisper White cardstock. Deze mat heb ik door embossingfolder Brick & Mortar 3D gehaald. Het varkentje heb ik gestempeld en ingekleurd. Het takje voor de bloemen is de helft van de tak met de Sprig punch.

Voor informatie over de komende workshop lees a.u.b. hieronder 🠟 verder.
Fijne dag!


Corine 🌸


Door op onderstaande producten te klikken kom je in mijn webshop.


Product List
Sprig Punch
[148012]
€ 22,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

De bloemetjes zijn gemaakt met de Itty Bitty Blooms punches en zijn retired.


* * * CREATIEVE WORKSHOP * * *

Op woensdag 7 augustus van 19:00 tot 22:00 uur is er weer een gezellige workshop bij StampinCronelia. We gaan dan aan de slag met de leuke en zeer veelzijdige Nederlandse stempelset "Woordenschat" en .... De rest is een verrassing. Je kunt je nu aanmelden voor deze workshop.
Kosten €27,50 inclusief de stempelset, alle te gebruiken materialen en uiteraard koffie/thee en wat lekkers.

Aanmelden en betaling vóór 31 juli 20:00 uur i.v.m. bestellen van de materialen. Na aanmelding krijg je van mij de betaalgegevens. Betalen kan via overmaking, Tikkie of (prepaid) credit card.

Wil je de workshop volgen zonder de stempelset dan zijn de kosten €15,-.

Locatie: Kerkstraat 24 te Wamel.
Leeftijd vanaf twaalf jaar.
Graag tot 7 augustus!
 



Zo kun je bestellen bij StampinCronelia:

* Je kunt altijd een bestelling bij me plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling. Klik hier voor alle informatie.
* Op woensdag 31 juli plaats ik weer een verzamelbestelling, dat is een bestelling voor meerdere klanten tegelijk. Zo besparen we op de verzendkosten. Klik hier voor alle bestelinformatie.
* Ik ontvang je bestelling graag uiterlijk vóór 16:00 uur.  
EXTRA 🠞Bestel je op 30 of 31 juli bij StampinCronelia dan geen verzendkosten!

* LEUKE ACTIE
Tot en met 31 juli krijg je bij besteding van elke €60,- (€120,- etc.) een coupon van €6,- die je in augustus kunt inwisselen bij je bestelling.
* Wil je een stempelset en framelits dies of een punch (= stansen / pons) kopen? Koop dan een bundel (indien beschikbaar), dat is 10% voordeliger!


* Het Starterspakket van Stampin' Up! is een GEWELDIGE deal! Je mag voor €175,00 aan mooie producten uitkiezen uit de huidige catalogi en je betaalt slechts €129,00. Klik hier voor alle info.

* STARTERSPAKKET EXTRA, EXTRA-ACTIE: 
Tot en met 31 augustus 2019 mag je voor maar liefst €207,00 aan producten uitkiezen uit de huidige catalogi en betaal je slechts €129,00. Daarnaast krijg je een waardecoupon t.w.v. €12,00.
* De nieuwste catalogus ontvangen? Stuur mij a.u.b. een mail: stampincronelia@cronelia.nl. De verzendkosten bedragen €3,90. Bij een bestelling van minimaal €25,00 ontvang je deze weer terug.
Ik verzorg graag je bestelling en/of verwelkom je graag in mijn team! Nog vragen? Mail me a.u.b. op stampincronelia@cronelia.nl.


Je kunt me ook volgen op:
Facebook
en 

Geen opmerkingen: