maandag 29 juli 2019

International Highlights Winners Bloghop - Juli 2019


Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.


Whoohoo, ik heb de Top 10 gehaald van Kylie Bertucci's Blog Highlights van juli! En ik ben tweede geworden met mijn 馃悇 op-de-melkbussen-kaart, dat had ik echt nooit gedacht en verwacht. Uiteraard ik ben er SUperblij mee. Hartelijk dank aan iedereen die op mijn kaart heeft gestemd!

De prijs is een ereronde, alle deelnemers in de Top 10 mogen nog een kaart maken. Het thema van dit jaar is 'encouragement' wat bemoediging betekent. Dit is mijn kaart geworden. een verjaardag kan een bemoediging zijn, na bijv. een moeilijke tijd of ziekte.


Ik heb een grote kaart gemaakt met het Designers Specialty Paper (DSP) Magnolia Lane. Ik geloof dat ik de enige demo ben die nog niet de Magnolia Lane stempelset in huis heeft, maar het DSP heb ik dus wel. De basis is van Mossy Meadow cardstock (29 x 17 cm, scoren op 14,5 cm), met daarop twee matten van het Magnolia Lane DSP. Het frame is van Whisper White cardstock en gemaakt met de embossingfolder Heirloom. Hier hoort ook nog een frames dies bij, voor het uitsnijden, maar die ontvang ik nog later.


Ik heb daarom met de Stampin' Trimmer de binnenkant eruit gesneden. Het label is gemaakt met de Delightful Tag Topper Punch en het lint kreeg ik tijdens OnStage en heet Magnolia Lane Linen. Ook dit mooie lint hoort bij de Magnolia Suite. De tekst is gestempeld met inkpad Mossy Meadow.


Het groene draad is retired Old Olive. De bloemen en de blaadjes heb ik uitgeknipt en als laatste heb ik nog wat Basic Sequins opgeplakt.

Wil je 茅茅n of meer van deze mooie producten bij me bestellen dan verzorg ik graag je bestelling. Wil je meer weten over de eerstvolgende workshop en de gebruikte materialen van deze kaart kijk dan helemaal onderaan dit blogbericht . Klik op de namen hieronder voor nog meer inspiratie.






Fijne dag!


Corine 馃尫



LET OP:
Je hebt nu nog twee dagen om gebruik te maken van die geweldige juli Bonus Days-aanbieding: verdien nu GRATIS coupons die je in augustus kunt inwisselen bij je bestelling. Klik a.u.b. hier voor alle informatie of kijk hieronder .


Of bestel een voordelig Starterspakket voor slechts €129,- en kies producten uit voor maar liefst €207,-. Deze actie loopt tot 31 augustus 2019. Daarnaast krijg je ook nog een kortingscoupon t.w.v. €12,- die je de maand erop mag inwisselen. Lees hieronder 馃牊 verder of klik a.u.b. hier voor alle informatie.



Zo kun je bestellen bij StampinCronelia:

Je vindt aan de rechterkant van deze blog de online catalogi.

* Je kunt altijd een bestelling bij me plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling. Klik hier voor alle informatie.
* Op zondag 4 augustus plaats ik weer een verzamelbestelling, dat is een bestelling voor meerdere klanten tegelijk. Zo besparen we op de verzendkosten. Klik hier voor alle bestelinformatie.

* Ik ontvang je bestelling graag uiterlijk v贸贸r zaterdagavond 20:00 uur.

* LEUKE ACTIE: In juli 2019 krijg je bij besteding van elke €60,- (€120,- etc.) een coupon van €6,- die je in augustus kunt inwisselen bij je bestelling.
* Wil je een stempelset en stansen of een punch (= framelits dies / pons) kopen? Koop dan een bundel (indien beschikbaar), dat is 10% voordeliger!

* Het Starterspakket van Stampin' Up! is een GEWELDIGE deal! Je mag voor €175,00 aan mooie producten uitkiezen uit de huidige catalogi en je betaalt slechts €129,00. Klik hier voor alle info.


* LEUKE ACTIE: Tot en met 31 augustus 2019 is het Starterspakket n贸g voordeliger en mag je voor maar liefst €207,00 aan producten uitkiezen uit de huidige catalogi en betaal je slechts €129,00. Daarnaast krijg je nog een waardecoupon t.w.v. €12,00.

* De nieuwste catalogus ontvangen? Stuur mij a.u.b. een mail: stampincronelia@cronelia.nl. De verzendkosten bedragen €3,90. Bij een bestelling van minimaal €25,00 ontvang je deze weer terug.
Ik verzorg graag je bestelling en/of verwelkom je graag in mijn team! Nog vragen? Mail me a.u.b. op stampincronelia@cronelia.nl.

Je kunt me ook volgen op:
Facebook
en 
Instagram
of klik rechts op de 'volgen'-knop.

©Stampin' Up! - Magnolia Lane DSP - €14,00.

WORKSHOP
Op woensdag 7 augustus van 19:00 tot 22:00 uur is er weer een gezellige workshop bij StampinCronelia. We gaan dan aan de slag met de leuke en zeer veelzijdige Nederlandse stempelset "Woordenschat" en .... De rest is een verrassing. Je kunt je nu aanmelden voor deze workshop.
Kosten €27,50 inclusief de stempelset, alle te gebruiken materialen en uiteraard koffie/thee en wat lekkers.

Aanmelden en  betaling v贸贸r 31 juli 20:00 uur i.v.m. bestellen van de materialen. Na aanmelding krijg je van mij de betaalgegevens. Betalen kan via overmaking, Tikkie, (prepaid) credit card.
Locatie: Kerkstraat 24 te Wamel.
Leeftijd vanaf twaalf jaar.

Graag tot 7 augustus!


5 opmerkingen:

Kylie Bertucci zei

Very elegant card! Congratulations on being voted into the top ten, it has been awesome hopping with you Corrine!

StampinwithAnita zei

Simply beautiful, Corrine! (And P.S. I don't have the Magnolia set either!). Fun hopping with you!!!

dianne@diannescards.com zei

This card is magical! I love all the layers. Beautiful!

DB zei

Mooie kaart, Corine.

Ellen Liefting zei

Erg mooie kaart Corine. Leuk om samen mee te doen met deze internationale blog hop.