woensdag 3 juli 2019

Aloha Bloghop juli - Dierenliefde


Deze maand is het thema van de Aloha Bloghop 'dierenliefde'. Voor mij een mooie kans om mijn stempelset Animal Outing eens te gaan gebruiken. Ik heb deze leuke set gekregen tijdens een Stampin' Up! demodag, maar ik had hem nog niet gebruikt. Bij deze mooie set is ook een set stansen verkrijgbaar, maar die heb ik niet. Ik moest dus dit keer ouderwets knippen. 😏 De bovendeur heb ik opengesneden met de Stampin' Trimmer.


De basis is gemaakt met Whisper White Thick en de mat met Crumb Cake cardstock. Hiervoor heb ik de prachtige nieuwe embossingsfolder Brick & Mortar 3D gebruikt die in de nieuwe Stampin' Up! jaarcatalogus staat. Ik heb de embossing door de Big Shot gehaald zonder de nieuwe plaat, zodat hij een subtiele 'afdruk' geeft. Voor de deur heb ik de stempelset Barn Door gebruikt evenals het takje met de kikker. De giraffe heb ik ingekleurd met Stampin' Blends Light Crumb Cake en Dark Daffodil Delight.
Het gras is gestempeld met de stempelset Country Road.  Het vlindertje is geponst uit het gratis Butterfly Gala DSP van de Sale-a-Bration met de Butterfly Duet Punch.


Projectdetails:
Basis: 21 x 14,5 cm, rillen op 10,5 cm.
Mat: 14 x 10 cm.
Stukje Whisper White.
Inkpads Crumb Cake, Soft Suede, Garden Green
Classic Label Punch
  
Een tweede project heb ik gemaakt met de Cat Punch. Zelf hebben we hier drie katten rondlopen. Eén daarvan, Willem, ligt altijd graag bij me op mijn werktafel al kan hij het niet altijd aanzien wat ik aan het maken ben ....


Onze poezen zijn zelf ook dol op dieren, vooral op muizen en vogeltjes. 😏 Dus dat thema heb ik doorgevoerd in de kaart hieronder.


De stempels zijn gemaakt met inkpad Basic Gray en de stempelset Nine Lives die hoort bij de Cat Punch. Ik heb gebruik gemaakt van het prachtige Birds Ballads DSP.



Projectdetails:
Whisper White Tick 21 x 21 cm, rillen op 10,5 cm
Birds Ballads DSP 20,5 x 10 cm
Whisper White Cardstock 20 x 9,5 cm

Interesse in de nieuwe Stampin' Up! catalogus? Mail me dan a.u.b., ik stuur hem je graag toe tegen verzendkosten à €3,90. Plaats je daarna een bestelling van minimaal €25,- dan krijg je deze verzendkosten van me terug!
Ik verzorg graag je bestelling, dus wil je iets via mij bestellen stuur me dan een berichtje via stampincronelia@cronelia.nl. Je kunt ook rechtstreeks bestellen in mijn Stampin' Up! webshop (zoek mijn naam via 'Find my Demonstrator'), hier kun je betalen met een creditcard of een prepaid creditcard.
En vergeet ook niet de Bonus Dagen, bij élke besteding in juli van 60 euro krijg je een kortingscoupon van 6 euro, te besteden in augustus. Lees er hier alles over.

©Stampin' Up!. - Stempelset Animal Outing

Klik hieronder op de andere namen voor nog meer inspiratie. Heb je nog vragen over Stampin' Up! dan help ik je graag.

Fijne dag!


Corine 🌷


 

7 opmerkingen:

Yolanda Pasterkamp zei

Leuk bedacht die kiekeboe-kaarten!

Margriet Siekman zei

Leuke kaarten!

Suze Bonnema zei

Wat een leuke grapjes in je kaarten ;-)

Annette Elias-de Kijkkast zei

Leuke creaties zeg! Ik vind het gaaf dat je de materialen zo creatief gebruikt hebt!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuke kaartjes Corine! Heel origineel, leuk bedacht!!

Danielle zei

Leuke kaartjes! En wat ligt meneer de kat er koddig bij op de foto.

Janneke Dijkstra de Jong zei

Wat een mooie kaartjes Corine ;-)