maandag 1 juli 2019

De BonusDagen zijn begonnen!

Whoopie!
De Bonus Dagen van Stampin' Up! zijn weer terug!


Bij elke €60,- die je besteedt van 1 t/m 31 juli 2019 ontvang je een Bonus coupon t.w.v. €6,- in de vorm van een code. Dus bij €120,- krijg je er twee etc. Deze coupons kun je dan inwisselen van 1 t/m 31 augustus 2019 bij je bestelling(en) met uitzondering van het Starterspakket.

Alle actiedetails:
* De BonusDagen lopen van 1 t/m 31 juli 2019.
* Code coupons inwisselen kan van 1 t/m 31 augustus 2019.
* De coupon is een code die je per mail krijgt.
* Bewaar de Bonus Dagen codes goed (schrijf ze ergens op!).
* Een tip: kom je net tekort aan €60,- of €120,-?
Kijk dan ook eens in het clearance rack voor mooie koopjes.

Cadeautje van StampinCronelia:
Bestel je in juli sowieso voor minimaal €30,- bij StampinCronelia (in de webshop of via een verzamelbestelling) dan krijg je van mij een Stampin' Up! cadeautje. Dit wordt in augustus naar je verzonden.

Wil je bestellen en/of heb je nog vragen? Ik help je graag:
 stampincronelia@cronelia.nl   *   06-11408869. 

©Stampin' Up! - Frisse wind - €29,-

Elk weekend plaats ik een verzamelbestelling (van meerdere klanten) en dit kan verzendkosten schelen. Je kunt je bestelling doormailen naar mij (graag uiterlijk vrijdagavond 21:00 uur) en dan krijg je van mij de betaalgegevens (+ eventuele verzendkosten). Je kunt dan betalen via een overboeking,  Ideal, credit card of Tikkie. Je bestelling wordt geplaatst na ontvangst van je betaling.

 
©Stampin' Up! - Woordenschat bundel - €63,75
Wil je hier niet op wachten en wil je in mijn Stampin' Up! webshop bestellen? Ook dat kan! Betaling gaat dan alleen via credit card of prepaid creditcard. Jouw bestelling wordt netjes thuisbezorgd door UPS.
 

Fijne dag!


Corine
🌷

   
©Stampin' Up! - Recht uit het hart - €45,-


Tip: Kijk voor alle Nederlandse stempelsets hier.

 


Geen opmerkingen: