dinsdag 2 juli 2019

Het is zomer ...

Dear international readers, please use the translate button on the right.


De afgelopen week was het heet, bijna te heet om iets te doen. Maar ik heb niet stil gezeten wat Stampin' Up! betreft. Zo stond de nieuwe opdracht voor Colour INKspiration Challenge #CI58 op Facebook. Bij de vorige challenge was ik tot mijn verbazing in de top vijf gekomen, daar kwam ik later achter. Had ik dat eerder gezien dan had ik om jullie stemmen kunnen bedelen. 😁 Ik ben op de vijfde plaats geëindigd en dat is prima, de winnares Denise Buetler heeft terecht gewonnen met haar prachtige kaart. Dit keer gebruiken we de kleuren Crumb Cake, Whisper White, Blushing Bride en Gold Foil. Hier kan ik wat mee, al vind ik dat goud wel een uitdaging. Dit is mijn project geworden.


Ik heb gebruik gemaakt van de prachtige stempelset Woordenschat. De mat is geëmbossed met de Lace 3D embossingfolder en de bloemetjes in Whisper White, Crumb Cake en Gold Foil zijn geponst met de miniponsjes van de afgelopen voorjaarscatalogus. In het midden van de bloemen heb ik een Pearl Basic geplakt.


Verder heb ik nog wat gouddraad gebruikt, ik bedoel, als we dan toch met goud bezig zijn ... 😏



Projectdetails:
Basiskaart Whisper White Thick 14,5 x 21 centimeter, scoren op 10,5 cm.
Mat Blushing Bride 14 x 10 cm.
Mat Whisper White A4 cardstock 9,5 x 6 cm.
Whisper White cardstock voor het label.
Rectangle dies.
Gouden blaadje gestanst met To a Wild Rose framelits.
Dimensionals.
Inkpad Crumb Cake.


NIEUWE STAMPIN' UP! ACTIES

BONUSDAGEN
Van 1 t/m 31 juli zijn de Stampin' Up! Bonusdagen terug. Bij besteding van elke €60,- krijg je een coupon van €6,-. Deze kun je in augustus inwisselen bij je bestelling. 

EXTRA, EXTRA
Daarnaast is er nóg een geweldige actie. Heb je er al eens over gedacht om Stampin' Up! demo te worden, puur voor de korting? Zo beginnen de meeste demo's immers! Dan is het nu wel heel voordelig om dat te doen. Normaliter is een Starterspaket al voordelig met zijn €129,- en dan mag je producten uitkiezen ter waarde van €175,-. Dat is €46,- gratis producten. Maar nu krijg je er nog eens €32,- erbij, dus je mag voor slechts €129,- producten uitkiezen ter waarde van €207,-! Dat is €78,- aan gratis producten! En als je denkt dat dit alles is, nee, je krijgt ook nog een gratis coupon t.w.v. €12,- die je later bij een eventuele volgende bestelling kunt inwisselen. Bestellen is niet verplicht, je kunt het ook bij het Starterspakket laten en gewoon genieten van je mooie producten. Je inschrijving verloopt dan vanzelf. Ik wil graag mijn team uitbreiden en verwelkom je graag in mijn TeamCronelia.

ALLES OP EEN RIJTJE
* Bonusdagen van 1 t/m 31 juli 2019. Coupon(s) inwisselen van 1 t/m 31 augustus 2019.
* Starterspakketaanbieding EXTRA €129,- met producten t.w.v. €207 is van 1 juli t/m 31 augustus 2019.
* De EXTRA-coupon van €12,- is geldig t/m 31 oktober 2019.
* Als Stampin' Up! demo krijg je op elke bestelling 20% korting. Bestellen is niet verplicht.
* Je bepaalt zelf hoe je demoschap eruit ziet, puur voor eigen gebruik en je eigen hobby, of wil je er wat mee verdienen. Geen verplichtingen, geen addertjes onder het gras.

Wil je meer weten over Stampin' Up!, de diverse acties of wil je een catalogus? Mail me dan a.u.b. op stampincronelia@cronelia.nl of bel 06-11408869.

Fijne dag!


Corine 🌷



Geen opmerkingen: