zaterdag 29 juni 2019

TGIF Challenge - #tgifc218 Sympathy card

Dear international readers, please use the translate button on the right.


De vrijdag is alweer voorbij en er is een nieuwe TGIF challenge voor de komende week. Voor de mensen die zich afvragen wat TGIF betekent, dat staat voor Thank God it's Friday. Er zijn mensen die de hele week uitkijken naar het weekend, maar ik ben niet zo. Ik hou wel van de maandag ... 😊
Voor deze week moeten we een sympathy card maken, oftewel een kaart om iemand sterkte te wensen of om te laten weten dat je met iemand meeleeft. Dat kan dus ook een condoleancekaart zijn.
Voor mijn kaart heb ik de stempelset Tea Together en de bijbehorende framelits Tea Time gebruikt. De basis van de kaart is gemaakt met Whisper White Thick en de mat met Whisper White A4 cardstock. Ik heb gestempeld en ingekleurd met de kleuren Pear Pizzaz, Blushing Bride en Sahara Sand.
Het sentiment komt van de stempelset 'Everything is Rosy'. Het theekopje is ingekleurd met Light Crumb Cake.


Projectdetails:
Basiskaart: 21 x 14,5 cm, scoren op 10,5 cm.
Mat: 10 x 14 cm.
Rectangle framelits dies.
Stampin' Blends en Stampin' Writes.
Big Shot.
Baker's Twine. 
Dimensionals.

Deze Stampin' Up! producten kun je via mij bestellen, ik verzorg graag je bestelling. Op zaterdag 6 juli plaats ik weer een bestelling, dus je kunt je bestelling voor die tijd doormailen naar mij en dan stuur ik je de betaalgegevens.


Fijne dag!

Corine 🌷
Klik op de deze link voor nog meer #tgifc218 inspiratie!
NIEUWE STAMPIN' UP! ACTIES


©Stampin' Up! Bonusdagen

BONUSDAGEN
Van 1 t/m 31 juli zijn de Stampin' Up! Bonusdagen terug! Bij besteding van elke €60,- krijg je een coupon van €6,-. Deze kun je in augustus inwisselen bij je bestelling, tot uiterlijk eind oktober. 

©Stampin' Up!
EXTRA, EXTRA
Daarnaast is er nóg een geweldige actie. Heb je er al eens over gedacht om Stampin' Up! demo te worden, puur voor de korting? Zo beginnen de meeste demo's immers, ik ook!
Het is het nu namelijk wel heel voordelig om dat te doen. Het enige wat je hoeft te doen is het Starterspakket aan te schaffen. Normaliter is dat Starterspakket al SUpervoordelig met zijn €129,- en dan mag je producten uitkiezen ter waarde van €175,-. Dat is €46,- gratis producten.
Maar .... nu krijg je er nog eens gratis €32,- erbij, dus je mag voor slechts €129,- producten uitkiezen ter waarde van €207,-! Dat is €78,- aan gratis producten!

En als je denkt dat dit alles is, nee, je krijgt ook nog een gratis coupon t.w.v. €12,- die je later bij een eventuele volgende bestelling de maand erop kunt inwisselen. Bestellen is niet verplicht, je kunt het ook bij het Starterspakket laten en gewoon genieten van je mooie producten. Je inschrijving verloopt dan vanzelf. Ik wil graag mijn team uitbreiden en verwelkom je graag in mijn TeamCronelia.
ALLES OP EEN RIJTJE
* Bonusdagen van 1 t/m 31 juli 2019. Coupon(s) inwisselen van 1 t/m 31 augustus 2019.
* Starterspakketaanbieding EXTRA €129,- met producten t.w.v. €207 is van 1 juli t/m 31 augustus 2019.
* De EXTRA-coupon van €12,- is geldig t/m eind oktober 2019.
* Als Stampin' Up! demo krijg je op elke bestelling 20% korting. Bestellen is niet verplicht.
* Je bepaalt zelf hoe je demoschap eruit ziet, puur voor eigen gebruik en je eigen hobby, prima! Wil je er wat mee verdienen, dan begeleid ik je graag. Er zijn geen verplichtingen, er zijn geen addertjes onder het gras.
* Je mag een maand eerder dan klanten bestellen uit de nieuwe catalogi.
* Je mag naar speciale Stampin' Up! events.
* En nog veel meer ...

Wil je meer weten over Stampin' Up!, de diverse acties of wil je een Stampin' Up! catalogus? Mail me dan a.u.b. op stampincronelia@cronelia.nl of bel 06-11408869. Je mag ook altijd een afspraak maken om langs te komen voor alle uitleg. 

StampinCronelia is ook te volgen op Facebook en op Instagram.

1 opmerking:

Tami Hewlett zei

I love your soft, delicate sympathy card! Great choice in stamps. Thanks for joining TGIF Challenges this week!