zondag 30 juni 2019

Just Add Ink Challenge - Just Choose Two #463

Dear international readers, please use the translate button on the right.


Via het meedoen aan diverse challenges kom ik steeds weer nieuwe challenges tegen. Dit keer de Just Add Ink challenge. De uitdaging voor deze week is het gebruiken van lint, sequins en foil papier en je mag er uit dit rijtje twee van kiezen. Ik heb gekozen voor lint en foil, want sequins heb ik niet. Dat zijn overigens kleine glittertjes. Ik heb mij voor deze kaart laten inspireren door de prachtige kaart van Jackie Aitken, één van de ontwerpers van Just Add Ink.Voor mijn kaart heb ik de stempelset met bijbehorende framelits dies To a Wild Rose gebruikt. Ik ben eerst met watercolouring aan de slag gegaan en heb hiermee de mat gekleurd.


Het sentiment komt van de Nederlandse set 'Kaartje van mij' (English set: Here's a card). Het lint is Magnolia Lane Ribbon. De gestanste roos linksonder is van goud foil, dat in de Sincerely Santa Project Kit zit. Verder heb ik nog wat gouddraad gebruikt en het label heb ik door de embossingfolder Subtle 3D gehaald. Met een restje Very Vanilla cardstock heb ik een roos gestanst. De drie Mint Macaron plakkertjes had ik nog liggen en maken de kaart af.


Projectdetails:
Soft Seafoam cardstock 18 x 21 cm, scoren op 10,5 cm.
Whisper White A4 cardstock 10 x 17,5 cm.
Inkpads Soft Seafoam en Sahara Sand.
Dimensionals en TomBow multiglue. 



Fijne dag!


Corine 🌷

 
StampinCronelia is ook te volgen op Facebook en op Instagram.
 
 

4 opmerkingen:

Jo Weedon zei

Thankyou for having the 'Translate' button! I love your work, it is beautiful and gentle & feminine! Everything I am not, haha!! I have also completed the challenge, that's how I found your page! I will be back, thankyou x

Chantell Randall zei

I love all your wonderful layers and earthy tones. There are lots of lovely elements to look at. Chantell Just Add Ink

Nikki Spencer zei

Soft, pretty and lovely texture..a beautiful project! Thanks for sharing at Just Add Ink

Kelly Kent zei

Such an elegant card! Thanks for sharing with us at Just Add Ink! Kelly x