vrijdag 21 juni 2019

De Floral Essence Bundle

Dear international readers, please use the translate button on the right.


Dit keer ben ik aan de slag gegaan met de prachtige Floral Essence Bundle. Een bundel bestaat bij Stampin' Up! uit een stempelset en framelits dies of een punch (pons). Op OnStage mochten we al kennis maken met deze geweldige set die naast de bundel ook nog heel mooi papier heeft, het Perennial Essence DSP.
Deze set heeft een pons waarmee je bloemen kunt ponsen. De blaadjes van deze stempelset kun je ponsen met de Leaf Punch.

©Stampin' Up! - Floral Essence Bundle - €38,50
Het papier heb ik nog niet, maar de bundel wel. Vandaag heb ik er een verjaardagskaart mee gemaakt. De witte mat heb ik door de Big Shot gehaald met de Tufted 3D embossingfolder. De Nederlandse tekst komt uit de nieuwe stempelset Kaartje Van Mij. Hier staan heel veel mooie bruikbare teksten op. Het label is gemaakt met de Stitched Nested Labels. Door het bovenste bloemetje op te plakken met een dimensional krijgt de bloem diepte. De blaadjes heb ik afgestempeld zodat je lichte en donkere blaadjes krijgt, en vervolgens heb ik ze wat omgevouwen.


Projectdetails:
Whisper White Thick: 21 x 14,5 cm, rillen op 10,5 cm.
Eerste mat van 14 x 10 cm van het nieuwe In Color 2019-2021 DSP, Seaside Spray.
Tweede mat, Whisper White A4 cardstock 13,5 x 9,5 cm. 
Inkpads: Seaside Spray, Night of Navy, Sahara Sand. 
Stempelset 'Kaartje van mij'. 


Wil je deze bundel en/of andere Stampin' Up! producten bij me bestellen, dan verzorg ik graag je bestelling. Dit weekend plaats ik een verzamelbestelling. Je kunt je bestelling doormailen naar stampincronelia@cronelia.nl en je krijgt dan mijn betaalgegevens. Ook voor een catalogus kun je me via dit mailadres bereiken.

Fijne dag!


Corine 🌷


PS: Per 1 augustus stopt onze webwinkel in brei- en haakgarens Cronelia
Al onze garens zijn nu met 25% korting! Op = op en zolang de voorraad strekt.

©Stampin' Up!
























Geen opmerkingen: