vrijdag 14 juni 2019

TGIF Challenge - #tgifc216 - Sketch Challenge

Dear international readers, please use the translate button on the right.

Het is weer vrijdag dus tijd voor een nieuwe TGIF Challenge. Dit keer is de challenge het casen van een sketch. Heel fijn, want hier kan ik meer mee dan met een opdracht waarin ik 'verplichte' kleuren moet gebruiken. 😊 Mijn kaart is geïnspireerd op de kaart van Jeanna Bohanon.


Voor de basis gebruik ik Whisper White Thick. Daarop komt een mat in Pool Party en daarop een mat in Whisper White cardstock die ik met de embossingfolder Pinewood Planks 3D door de Big Shot  heb gehaald. De melkbus heb ik gestempeld met Memento Tuxedo Black op Bird Ballads DSP en vervolgens uitgeknipt.


Het vogeltje op de melkbus komt uit de Bird Ballads set en is uitgeknipt en ingekleurd met de Stampin' Blends. Het andere vogeltje is uitgeknipt van het DSP. Ook de banner is gemaakt met Birds Ballads DSP.

©Stampin' Up!.  -  de binnenkant
 De stempel aan de binnenkant van de kaart is gestempeld met Memento Tuxedo Black.

Projectdetails
Whisper White Thick 29 x 14,5 cm. Scoren op 14,5 cm.
Mat Pool Party 14 x 14 cm.
Mat Whisper White A4 cardstock 12 x 12 cm. 
Stampin' Blends Light Smokey Slate en Pool Party.

Fijne dag!


Corine 🌷


2 opmerkingen:

Tami Hewlett zei

Love those soft colors and the milk jug stamped on designer paper! Great idea! Thanks for joining TGIF Challenges this week. ❤

Carolynn Sander zei

Awe your birdies are so perfectly positioned on this card! I love your take on this week's sketch! Thank you so much for joining in with us this week over at TGIF Challenges! OXO