donderdag 13 juni 2019

Colour INKspiration #57

Foto: www.facebook.com/groups/349642308720075
Het blijft leuk om mezelf uit te dagen kleuren te gebruiken die ik weinig gebruik. Meestal zijn dat de knalkleuren. Dit doe ik daarom mee aan de challenge Colour Inkspiration en de kleuren die we nu moeten gebruiken zijn Lovely Lipstick, Granny Apple Green en Daffodil Delight. Verder mogen Whisper White, Very Vanilla, Basic Black en Crumb Cake gebruiken. Ik heb wel de inkpads van Granny Apple Green en Daffodil Delight maar niet het cardstock, dus ik moest creatief zijn. Dat is sowieso de bedoeling van een challenge. 😁 


Voor mijn kaart heb ik Lovely Lipstick cardstock als basis gebruikt met daarop een mat van Very Vanilla en daarop nog een mat in Whisper White. Ik heb de Rectangle Stitched Framelits hiervoor gebruikt. De gebruikte stempelset is de "Pluk de Dag". 


Met de bijbehorende pons heb ik twee bloemen gestempeld met Daffodil Delight en geponst, één in Whisper White en één in Very Vanilla. De kleine bloem heb ik apart gestempeld uitgeknipt evenals de stengel en op de kaart gelijmd.
Binnenin zit een mat van Whisper White met een stempel in Granny Apple Green.


Op 21 juni geef ik een Product Based workshop met de Pluk de Dag-bundle met heel veel mogelijkheden. Je kunt je aanmelden via stampincronelia@cronelia.nl. Voor meer informatie, de aanbieding en de prijzen klik a.u.b. hier.

Fijne dag!


Corine 🌷


©Stampin' Up!. - Pluk de Dag bundle







Geen opmerkingen: