maandag 17 juni 2019

Global Design Project - #GDP194

Dear international readers, please use the translate button on the right.

Voor Global Design Project #194 is de opdracht dit keer een sketch namaken. Een sketch is een lay-out van een kaart en die mag je invullen zoals je zelf wilt, zolang de sketch wel herkenbaar blijft. Nu kreeg ik vandaag de nieuwe embossingfolder Brick & Mortar 3D binnen dus daar ben ik mee aan de slag gegaan. Verder heb ik de set "Thuiskomen" (English: At home with you) gebruikt die nu retired is. De houten plank is gemaakt met de Pinewood Planks 3D embossingfolder.


De basis is gemaakt van Whisper White Thick en de mat van Terracotta Tile cardstock, één van de vijf nieuwe kleuren. Ik heb ingekleurd met Stampin' Blends, waaronder Light Old Olive en Light Pumpkin Pie.

Wil je één of meer van deze Stampin' Up! producten bij mij bestellen, dan verzorg ik graag je bestelling. Je kunt je bestelling doormailen naar stampincronelia@cronelia.nl. 

©Stampin' Up!  --  Brick & Mortar 3D Embossing Folder

WORKSHOP AANBIEDING
Op vrijdagochtend 21 juni geef ik een product based workshop met de veelzijdige "Pluk de dag" stempelset en de bijbehorende ponsen. Er is zoveel mogelijk met één stempelset! Wil je deelnemen, meld je dan aan via stampincronelia@cronelia.nl. De workshop bedraagt €15,- inclusief gebruik van alle materialen, en koffie/thee. Bestel je tijdens deze workshop de stempelset en/of de pons(en) dan is de workshop voor jou gratis! Ook krijg je de nieuwe Stampin' Up! jaarcatalogus mee.

Locatie: Kerkstraat 24 te Wamel
Tijd: 09:30 - 12:00 uur.

Wil je geen nieuwtjes meer missen? 
Volg dan mijn blog en mijn Facebookpagina StampinCronelia.

Fijne dag!



Corine 🌷
 

 

 

Geen opmerkingen: