dinsdag 11 juni 2019

Stampin' Up! - Global Design Team #GDP193

Dear international readers, please use the translate button on the right.

Voor de tweede keer doe ik mee aan een challenge (uitdaging) van het Global Design Project. Dit keer is het écht een challenge, want de kleuren zijn niet helemaal mijn ding: Pineapple Punch samen met Night of Navy. Dat riekt een beetje naar het IKEA-logo. Nu ben ik dol op IKEA, maar blauw en geel samen, neuh ... En met felgeel kan ik al helemaal niks. 😱 Gelukkig mag je ook Whisper White, Very Vanilla en/of Crumb Cake gebruiken. Dus ik ben aan de slag gegaan en dit is mijn kaart geworden.


De kaart is overigens totaal niet geworden zoals ik in gedachten had, maar ook dat gebeurt wel eens. En daarom laat ik hem tóch zien. 
De basis is Crumb Cake cardstock met daarop een mat van Whisper White. Deze heb ik bestempeld met de Buffalo Check stempel, in Night of Navy. De randen heb ik afgescheurd, voor een wat stoerder effect. Verder heb ik de bundel 'To a Wild Rose' gebruikt, zowel de stempelset als de stansen. Dit is echt een prachtige en zeer veelzijdige set. Daarnaast heb ik nog de inkpads Night of Navy en Granny Apple Green gebruikt. 


De roos heb ik ingekleurd met de Stampin' Blend Pineapple Punch Light. De blaadjes en de roos heb ik wat verfrommeld, zodat ze wat van de kaart af komen te staan. Ook heb ik nog een stukje lint Gingham Night of Navy opgeplakt.


De tekst komt uit de gratis stempelset 'Door dik en Dun' van de Sale-a-Brationactie.
 
Fijne dag!


Corine 🌷

Voor bestellingen en/of kun je me mailen op: stampincronelia@cronelia.nl.

Foto: Stampin' Up!.

1 opmerking:

nwilliams6 zei

Super pretty. I love all the details - flowers and leaves and bits. Great use of the GDP colors!