maandag 10 juni 2019

TGIF Challenge - #tgifc215


Een nieuwe kaart, dit keer voor de TGIF Challenge. De opdracht was een kaart te maken met de kleuren Night of Navy, Pool Party en Granny Apple Green. Van de laatste had ik geen cardstock in huis, dus ik heb een stukje Whisper White cardstock ingekleurd met de Stampin' Blend Granny Apple Green en daarvan bloemetjes gestanst. Dit is mijn kaart geworden. 


Het lint is Lemon Lime Twist en de stempels zijn gemaakt met inkpad Granny Apple Green. Op de bloemetjes zijn Pearl Basics geplakt.


Voor het label heb ik de stempelset Labels to Love en de Every Day Punch gebruikt. Voor meer inspiratie kun je kijken op de blog van TGIF Challenges. 

Wil je deze en/of andere Stampin' Up!-producten bij me bestellen, dan verzorg ik graag je bestelling. Je kunt me mailen op stampincronelia@cronelia.nl.

Fijne dag!


Corine 🌷


©Stampin' Up! - Every Day Label Punch

Geen opmerkingen: