vrijdag 3 mei 2019

In de Hoofdrol: Post Script

 Dear international readers, please use the translate button on the right.


Vanaf 4 juni is voor klanten de nieuwste catalogus 2019/2020 van Stampin' Up! verkrijgbaar. Dat heeft ook te betekenen dat een aantal producten uit de huidige catalogus 2018/2019 dan niet meer verkrijgbaar is. Ze gaan met pensioen, oftewel in Stampin' Up!-taal: retired. Dit geldt voor stempelsets, bundels, Design Specialty Paper (DSP), punches en andere producten. Daarom deze komende weken enkele mooie stempelsets en andere producten in de hoofdrol die straks retired zijn. Dus wil je deze producten nog bestellen, dat kan maar haast je want het is zolang de voorraad strekt tot 3 juni. Een r tussen haakjes (r) achter het product betekent dat het retired gaat.


Een flink aantal jaren geleden werkte ik op cruiseschepen en voer ik de halve wereld over. Dit was in de tijd dat er nog geen e-mail, internet of mobieltjes waren. Ik moest het doen met echte post. En wanneer we dan na een cruise weer in onze thuishaven Tilbury waren verheugde ik me altijd op een berg post van het thuisfront, maar zelf verstuurde ik natuurlijk ook veel kaarten naar familie, met mooie postzegels erop geplakt. Daarnaast stond mijn paspoort vol met stempels uit allerlei landen, ik heb dat paspoort nog steeds.
©Stampin' Up! - Post Script Wood Mount
De stempel Post Script (r) doet me denken aan deze tijd, verre reizen met bijzondere herinneringen. De stempel is een beetje vintage en daar hou ik van. Met deze stempel heb ik een kaart en een boekenlegger gemaakt. De basis van de kaart is Whisper White Thick met daarop een mat van Balmy Blue cardstock. Daarop een mat van Whisper White en deze bestempeld met inkpad Sahara Sand. Het schuine stuk heb ik eerst afgetekend door er een liniaal schuin op te leggen en vervolgens te snijden met de Stampin' Trimmer. 


Daarna heb ik er nog een stukje van afgesneden. Het label is gemaakt met de Everyday Label punch en de tekst 'Groetjes' komt van de nieuwe stempel 'Pluk de Dag'. 
Het lint is Gingham Night of Navy (r) en de strik is een combi van drie soorten Baker's Twine, waaronder Night of Navy (r) en het nieuwe tweekleurige Baker's Twine, dat in de nieuwe jaarcatalogus staat.


De boekenlegger is gemaakt met Powder Pink cardstock (r). Deze heb ik aan beide zijden bestempeld met de stempel Post Script (r). Wederom heb ik de lavendelbloem uit de set Dear Doily (r) van de lente/zomercatalogus gebruikt en ik heb de bloem ingekleurd met Stampin' Write Markers, kleurenserie Subtles. De uitgestanste doily in Whisper White onder de twee bloemen komt ook uit de set van Dear Doily. Het Powder Pink lint (r) heb ik pasgeleden heel voordelig uit het clearance rack aangeschaft. Het blijft dus nuttig om daar regelmatig in te kijken voor leuke koopjes!

 

Eromheen zit een stukje Baker's Twine gestrikt. Het label zelf is gemaakt met de Scallop Tag Topper  punch en de hoeken met de Detailed Trio punch.
Heb je vragen over deze producten, projecten en/of wil je wat via mij bestellen? Ik hoor dan graag van je via stampincronelia@cronelia.nl. Ook kun je je via dit e-mailadres aanmelden voor een workshop.

Fijne dag!


Corine
🌷





Geen opmerkingen: