vrijdag 31 mei 2019

De Happy Mail Swap mei/juni

Het was weer tijd voor de Happy Mail Swap en dit keer moesten we een Double Z-folderkaart maken. Heel leuk om te doen en met een leuk effect. Voor mijn kaart heb ik het nieuwe cardstock Seaside Spray gebruikt en de nieuwe stempelset "Sailing Home".


Ook heb ik het bijpassende papier "Come Sail Away" DSP gebruikt. In het middelste deel heb ik een cirkel uitgeponst met de Starburst Punch en daarin de stempel van het kompas bevestigd. Ik heb die twee keer geponst en het kompas met een stukje Baker's Twine bevestigd. De basis van de kaart is van Whisper White Thick gemaakt. 


De blauwe geponste cirkel heb ik weer gebruikt voor de voorkant. Ook heb ik er een Sail Away Trincket op bevestigd, het zilverkleurige roer, met wat van het nieuwe Baker's Twine in de kleuren Night of Navy en Sahara Sand. Wanneer je de kaart vouwt past hij in een gewone envelop.


Al deze mooie producten zitten in de "Come Saile Away Suite" en zijn verkrijgbaar vanaf 4 juni. Heb je vragen over deze producten, projecten en/of wil je wat via mij bestellen? Ik hoor dan graag van je via stampincronelia@cronelia.nl. Ook kun je je via dit e-mailadres aanmelden voor een workshop en kun je een Stampin' Up! catalogus aanvragen.

 
Fijne dag!


Corine 🌷 

De nieuwe Stampin' Up! catalogus. Vraag hem nu aan via stampincronelia@cronelia.nl.


Geen opmerkingen: