maandag 3 juni 2019

Kylie's International Blog Highlights June - You Are Strong

Dear international readers, please use the translate button on the right.


Voor de derde keer doe ik mee aan Kylie's International Blog Highlights. De tien kaarten met de meeste stemmen gaan door voor volgende ronde, de ereronde, en ik belandde afgelopen keer op de elfde plaats. Nét niet, dus, of bijna wel, het is maar hoe je het bekijkt. 😀 SUper bedankt aan iedereen die op mijn kaart heeft gestemd! Wederom ga ik een poging doen om bij Kylie's top tien te komen. Je kunt hier stemmen op mijn kaart voor de maand juni door te klikken op het hartje bij mijn kaart.


Ook dit keer is het thema 'encouragement' wat zoveel als bemoediging betekent. De kaart die ik maakte is voor iemand die mij een kaart stuurde (een Engelse dame), net op het moment dat ik zelf wel een kaart kon gebruiken.
Dus deze kaart gaat nu naar haar toe. De kaart is gemaakt met het nieuwe prachtige DSP 'Woven Heirlooms' en de nieuwe stempelset 'Sailing Home'. De uitgestanste letters zijn vanaf 4 juni helaas retired, maar ik weet zeker dat veel Stampin' Uppers deze in hun collectie hebben, en houden, en daarom heb ik ze gebruikt. 


Het zijn de 'Large Letter Framelits Dies' (nr. 141712). De stempels zijn gestempeld met de nieuwe kleur Rococo Rose en ook het cardstock is Rococo Rose. Nu al één van mijn favoriete kleuren. Het is een warme en diepe kleur roze. Het strikje is gemaakt van het 'Braided Linen Trim', een mooi lint dat ik vaak gebruik, want het geeft een rustieke uitstraling.De woorden 'you are' zijn gestempeld met de set 'Making a Difference'. De labels zijn gemaakt met de ponsen 'Delightful Tag Topper' en de 'Tripple Banner topper'. Je kunt met deze ponsen drie maten labels maken, heel handig.


Vind je mijn kaart leuk, dan zou ik je stem heel erg waarderen! Klik dan hier en klik op het hartje. Alvast hartelijk dank voor je stem!

En wil je zelf een keer een dergelijke eclipskaart willen (leren) maken, mail me dan a.u.b. voor een workshop op: stampincronelia@cronelia.nl.

Wil je de nieuwe Stampin' Up!-catalogus ontvangen, waarin deze producten staan, mail me dan gerust!

Fijne dag!



Corine
🌷




Deze versie hierboven was voor de vrouw van een oud-collega/vriend van mij. Tommy Donbavand stierf op 14 mei, slechts 51 jaar oud, aan kanker. Hij schreef naast heel veel kinderboeken, zoals de Scream Street Series, twee geweldige boeken over zijn ziekte, je kunt ze hier bestellen. Let op: Dit is geen gesponsorde actie, ik verdien daar niets mee of aan.

2 opmerkingen:

Kylie Bertucci zei

Absolutely love these cards Corine. Great choice of 'Woven linen' DSP and 'Sailing Home' stamp set. Thanks for being part of my international highlights this month! All the best with the voting.

Waltraud zei

Great idea. These cards look gorgeous.
Waltraud