zaterdag 13 april 2019

StampinCronelia's Tea Pocket - OnStage april 2019 Swap Tutorial

Swaps van Corine van Wijk - ©Stampin' Up!
Dear international readers, please use the translate button on the right.

Vandaag is het OnStage en wat doe je dan? Swappen.
Wat is dat, swappen? Swappen is ruilen. Je maakt een aantal kaartjes, of andere kleinigheidjes, en ruilt die met andere Stampin' Up!-demonstratrices. Zo deel je dus je eigen creativiteit en doe je ook heel veel inspiratie op. Ik heb vijftig swaps gemaakt. Een aantal in de Nederlandse kleuren rood, wit en blauw, en oranje, maar toen mijn papier Real Red op was heb ik ook nog andere kleuren gebruikt. Zo kan ik de swappers wÊl laten kiezen.😀
My Craft & Carry Tote - ©Stampin' Up!
Maar wat ik jullie ook nog wil laten zien is mijn gepimpte Craft & Carry Tote. Omdat ik verwachtte dat veel demo's hun tas ook zouden gebruiken, heb ik mijn eigen tas wat herkenbaar 'gepimpt' met een gehaakte bloem. Dus mocht je die bloem hebben gezien, dat was dus mijn tas.😊


Mijn swap is een tea pocket geworden, om het zo maar te noemen. De meeste van mijn swaps waren in rood, wit en blauw met een oranje bloemetje, maar omdat ik dat papier heb opgemaakt voor de swaps laat ik de uitleg in een andere kleur zien.

Je neemt een strook cardstock van 15,5 cm bij 6 cm en embossed die met de Lace Dynamic Textured Impressions Embossing Folder (nr. 148530) door de Big Shot (nr. 143263)
Dan neem je een theezakje, leg die in het midden en vouw je de strook eromheen.

Over de naad vouw je een strookje papier van 15 x 2 cm. Met wat Tombow Multipurpose Glue (nr. 110755) lijm je het strookje aan de achterkant vast.
Op een restje Whisper White cardstock stempel je de tekst 'Fijne dag' uit de set Van alles wat (nr. 148080) en deze punch je uit met de Classic Label Punch (nr. 141491). Je plakt hem op met twee dimensionals. (nr. 141696). Uit een restje papier pons je een bloemetje met een pons van de vierdelige Bitty Blooms Punch Pack (nr. 148532).
Swaps van Corine van Wijk - ©Stampin' Up!
Optioneel gebruik je nog wat Copper Metallic Thread of een andere kleur.

Op de Stampin' Pierce Mat (nr. 126199) heb ik met de achterkant van de Paper-Piercing tool (nr. 126189) op het bloemetje gedrukt. Zo krijgt het bloemetje een bolle vorm. In het midden van het bloemetje heb ik nog een Pearl Basic Jewel (nr. 144219) geplakt. En klaar is je tea pocket. Best leuk, toch? Je zou er ook een chocolaatje in kunnen doen, bijv. een After Eight.



Dit evenement is alleen voor Stampin' Up! demonstratrices, dus wil je dit geweldige festijn -de volgende OnStage is op 16 november 2019 in Dortmund- ook meemaken, schaf dan bij mij het Starterspakket aan. Voor €175,- aan producten uitkiezen en slechts €129,- betalen.
Je komt dan in mijn team, krijgt op elke eventuele bestelling 20% korting en nog veel meer. Bestellen is overigens niet verplicht. Je zit nergens aan vast, bent niets verplicht en mag je spullen gewoon voor je eigen hobby gebruiken. Meer weten? Mail me: stampincronelia@cronelia.nl.

Fijne dag!



Corine 🌷



Geen opmerkingen: