zondag 14 april 2019

Een kaart voor upline en downline

Dear international readers, please use the translate button on the right.


Op vrijdagmiddag, de dag vóór OnStage in Düsseldorf, besloot ik dat ik nog een kaart wilde maken voor zowel mijn upline als mijn downline. Nu heb ik 'nog maar' één teamlid, maar die ene is wel heel gezellig en heel speciaal omdat ze mijn eerste teamlid is! 😄 De "Pop Up & Twist Card" stond al een tijdje op mijn verlanglijst om te maken, ik had er van mijn zus/upline Janet een gehad op mijn verjaardag. Die kaart is prachtig, maar leek me wel erg ingewikkeld om te maken. En dat valt dus reuze mee, weet ik nu. De tutorial van Wendy Haverkamp op YouTube was heel handig. Eén ding, in het begint zegt ze dat je één keer 9,5 x 14 cm DSP nodig hebt, maar dat moet dus tweemaal zijn.


Dit model kaart heb ik gemaakt voor zowel upline Janet als downline Daisy. Nu ben ik zelden of nooit helemaal 100% tevreden over mijn kaarten, iets met perfectionisme of zo ..., maar deze keer ben ik behoorlijk tevreden. En dat is al heel wat! 


Voor mijn zus heb ik gebruik gemaakt van de het DSP "Nature's Poem" (nr. 146388). Dit is prachtig papier dat ik eigenlijk wat heb verwaarloosd, en dat is gek, want ik vind het heel mooie kleuren. De kaart is bestempeld met de "So Hoppy" stempelset, dit was één van de populairste sets van de afgelopen Sale-a-Bration. Ik heb ze gestempeld met Memento Tuxedo Black en niet ingekleurd om het wat rustiger te houden.


Voor Daisy gebruikte ik DSP Painted Seasons, wat gratis was tijdens de Sale-a-Bration. Ook de stempels die ik heb gebruikt zijn van diezelfde gratis set Painted Seasons en ze zijn prachtig, zeer gedetailleerd. Ik heb gestempeld met inkpad Granny Apple Green (nr. 147095). Op de banden die om de kaarten zitten heb ik Frosted Flower Embellishments (nr. 148782) geplakt. De teksten op de banden heb ik gestempeld met de stempelset Make a Difference (nr. 146676), met behulp van de Stamparatus (nr. 151963). Dit is echt een ideaal hulpmiddel om teksten en stempels op de juiste plaats te stempelen.
Foto: ©Stampin' Up! - Stamparatus Bag and Tool Pack.


In november hoop ik met nóg meer teamleden OnStage bij te mogen wonen. Wil jij dit grandioze feest ook meemaken, stap dan in mijn team, ik verwelkom je heel graag. Er zijn geen addertjes onder het gras, alleen maar voordelen zoals altijd minimaal 20% korting op je creatieve spulletjes en veel eerder mogen bestellen dan een gewone klant. 
En dat is heel handig want soms zijn Stampin' Up!'s producten zó gewild dat ze al zijn uitverkocht eer we er erg in hebben. 😀  

Wil je deze producten bij me bestellen, mail me dan a.u.b. op stampincronelia@cronelia.nl. Op dit e-mailadres kun je je ook aanmelden voor een workshop.

Fijne dag!


Corine 🌷


©Stampin' Up!




Geen opmerkingen: